۰ نفر
۸ مهر ۱۳۸۸ - ۰۹:۰۹

مایکروسافت برای موفقیت سیستم‌عامل جدید خود، ویندوز7، برنامه تبلیغاتی گسترده‌ای را تدارک دیده که افتتاح کافه ویندوز در پاریس، از برجسته‌ترین آنها به‌شمار می‌رود.

مجید جویا: در هفته گذشته، مایکروسافت از یکی از برنامه‌های تبلیغاتی خود را در آستانه آغاز فروش سیستم عامل جدید این شرکت موسوم به ویندوز 7 پرده برداشت: افتتاح «کافه ویندوز» در شهر پاریس. در این کافه، مشتریان در حالی که قهوه خود را می‌نوشند، می‌توانند جدیدترین تولیدات این شرکت را نیز بیازمایند. به گفته مسئولین مایکروسافت این کافه در روز 22 اکتبر / 30 مهر و همزمان با آغاز رسمی فروش سیستم عامل ویندوز 7 در سراسر جهان.افتتاح خواهد شد.

سخنگوی مایکروسافت در بیانیه‌ای رسمی در مورد این اقدام گفت: «این ابتکار، میزان علاقه ما را به آشنا شدن با سلایق و نظریات عامه مردم بیان می‌کند و از سوی دیگر قابلیت‌های محصولات جدید ما را روی کامپیوترهای شخصی، موبایل و اینترنت به مردم نشان می‌دهد. مردم به این ترتیب قادر خواهند بود تا با ویندوز 7، ویندوز موبایل و سرویس‌های ویندوز لایو آشنا شوند».

در ایالات متحده نیز مایکروسافت برنامه‌های خود را برای باز کردن شبکه‌ای از فروشگاه‌های خرده فروشی محصولات مایاین شرکت اعلام کرده است. دو فروشگاه اول از این مجموعه نیز در پاییز افتتاح خواهند شد و باقی این فروشگاه‌ها نیز در سال آینده به روی مشتریان گشوده خواهند شد.

البته در حال حاضر، کافه پاریس تنها کافه در نوع خود خواهد بود و دیگر فروشگاه‌ها خدماتی از این دست را ارائه نخواهند کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 18612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =