ایسنا نوشت:

وزرای دفاع شورای همکاری خلیج فارس با تاکید بر ادامه حمایت‌های خود از بحرین اعلام کردند که سیستم دفاع هشدار سریع برای مقابله با موشک‌های بالستیک در منطقه دایر می‌کنند.

به گزارش  روزنامه عربستانی الریاض، در نشست وزرای دفاع کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس شرکت‌کنندگان بار دیگر با تاکید بر ادامه همکاری‌های نظامی خود اعلام کردند که باید یک سیستم دفاعی مشترک توسط کشورهای عضو در منطقه ایجاد شود تا با خطرات موجود به صورت مناسب مقابله شود.

در این جلسه وزرای دفاع کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس بار دیگر تاکید کردند که به طور کامل از کشور بحرین حمایت خواهند کرد، نیروهای دفاع سپر جزیره به طور کامل با نیروهای دفاعی بحرین برای تامین مراکز حیاتی در حوادث تاسف‌بار در این کشور همکاری می کنند، شورای همکاری خلیج فارس کاملا با دولت بحرین همراه و همگام خواهد بود و در خصوص حمایت از این کشور تمام تلاش خود را خواهد کرد.

شرکت کنندگان همچنین تاکید کردند که تحقیقات را برای ساخت یک سامانه دفاعی پیشرفته هشدار سریع برای مقابله با موشک‌های بالستیک در منطقه ادامه می‌دهند تا کشورهای عضو در مقابل تهدیدات این نوع موشک‌ها مصون بمانند.

وزرای دفاع شرکت کننده در این نشست همچنین تاکید کردند که همکاری نیروی دریایی کشورهای عضو کماکان ادامه خواهد داشت و این نیروها به وظایف و همکاری خود در سطح عالی در آب‌های منطقه ادامه خواهند داد. 51261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
    2 0
    بهتر بود در تیتر هم عنوان"شورای همکاری خلیج فارس" نوشته شود.