مهر نوشت:

آیت الله مکارم شیرازی گفت: دشمن که می داند در عرصه نظامی موفق نیست، چشم به این انتخابات دوخته و ملت ما مثل همیشه دشمن را نا امید و مایوس خواهند کرد.
اين مرجع تقليد در همایش ائمه جماعات و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج مساجد مشهد گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران همواره و به صورت دروغین ملت ما را تهدیدی به حمله نظامی می کنند، اما خودشان به خوبی می دانند که اگر مردم مومن و بسیجی این مملکت در مقابل آنان صف بکشند، دیگر عقب نشینی در کار نبوده و تا آخرین نفس در مقابل آنان خواهند ایستاد.
گزيده سخنان وي به اين قرار است:
·         عده ای مدام می گویند چرا ما با آمریکاییها گفتگو نمی کنیم، که باید به این افراد گفت، چرا ما باید با کسانی گفتگو کنیم که همواره ملت ما را تهدید کرده و انواع تحریم ها را علیه ما اجرایی می کنند و هر روز عده ای را علیه ملت ما تحریک می کنند و دستور ترور فرماندهان ما را می دهند.
·          دشمن که می داند در عرصه نظامی موفق نیست، چشم به این انتخابات دوخته و ملت ما مثل همیشه و به یاری خداوند، دشمن را نا امید و مایوس خواهند کرد.
قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی از وجود برخی افراد تندرو در کشور و زیرسئوال بردن مسائل اساسی و تخریب مراجع تقلید به شدت انتقاد کرد.
اسدالله بادامچیان در مراسم افتتاحیه چهارمین همایش سراسری روسای امر به معروف و نهی از منکر حزب موتلفه اسلامی استانها که در سالن کوثر سازمان تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، چاپ مجله در مباحث علوم اسلامی برای زیرسئوال بردن اساس تفکر شیعی و تخریب مراجع تقلید در رسانه‌های جمعی را در راستای همین توطئه دشمنان دانست و تاکید کرد: وقتی مرجع تقلیدی نسبت به یک نشریه اظهار نظر می‌کند به جای اظهار ادب و عذرخواهی و نوشتن نامه و اصلاح، علیه آن مرجع موضع‌گیری می‌کنند.
گزيده سخنان وي به اين شرح است:
·          ویژه نامه خاتون برای حجاب و عفاف نبود و آنها بسیار رندانه و زیرکانه این ویژه نامه را منتشر کردند. امروز چادر سیاه در دنیا به عنوان پرچم استقلال زنان به کار می‌رود و زنان کشور ما به چادر مشکی که شاه را به زانو درآورده ، افتخار می‌کنند.
·         متاسفانه فرد مورد نظر به جای اینکه عذرخواهی کند به دنبال خاتون 2 و 3 است و وقتی محکومش می‌کنند باز هم بحث می‌کند. حرمت شکنی،‌ تخریب و جرئت دادن به کسانی که اهل خلاف هستند از مشکلات این افراد است. آنها بحث ورود خانم‌ها به ورزشگاه را مطرح می‌کنند که این نوعی فرهنگ شکنی است. یادمان نرود که رضاخان هم مدرسه مختلط را مطرح کرده بود. هر وقت گفته شود خانم‌ها به صورت جداگانه در دانشگاه درس بخوانند موج عظیمی ایجاد می‌کنند که این تفکیک جنسیتی است.
·          فعالیت گروه‌های انحرافی در کشور جدي است.  روی کار آمدن عناصر وابسته به مراکز ثروت و قدرت درانتخابات تهدید است. برخی‌ها صراحتاً اعلام کردند که یک میلیارد تومان بودجه دراختیار افرادی قرار می‌دهند که با استفاده ازوجهه احمدی‌نژاد و بحث یارانه‌ها 150 نماینده به مجلس بفرستند.
·         هر چه مقام معظم رهبری می‌فرمایند تندوری نکنید یک مشت آدم تندرو در مملکت پیدا شدند که حتما در میان آنها نفوذی هم هستند.
·         یک حرکت عظیم استکباری از رسانه‌های بیگانه، نشریات اصلاح طلب و غیر اصلاح طلب ایجاد شده تا فرهنگ عمومی در بدنه جامعه ایران تغییر کند و همه امواج از تهاجم، ولی فقیه عادل را نشانه گرفته است. متاسفانه از درون زندان مطالبی می‌نویسند و برخی رسانه‌ها این مطالب را منتشر می‌کنند و به همه مقدسات توهین می‌کنند و در نهایت می‌گویند آزادی در ایران وجود ندارد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =