ایسنا نوشت:

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان گفت: رؤسای هیأت‌ اجرایی انتخابات در اجرای انتخابات مجلس نباید ذره‌ای به خواسته‌های نفسانی و خلاف امانت‌داری توجه کنند.

 آیت الله علی شفیعی در همایش سراسری آموزشی ـ توجیهی مجریان برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد که در محل گیت بوستان اهواز برگزار شد، خطاب به رؤسای اجرایی انتخابات شهرستان‌ها اظهار کرد: باید بدانید امانت‌داری خدا به دست شماست و کوچکترین خدشه‌ای بر آن نباید ایجاد شود. قانون، شرع، اخلاق اسلامی و اصول انسانی در امانت‌داری از انتخابات مجلس نهم باید رعایت شود.

وی با بیان این‌که ‌انتخابات پیش رو انتخابات مجلس شورای اسلامی است و شوخی نیست، تصریح کرد: انتخابات مجلس نشانه حاکمیت مردم و نظام جمهوری اسلامی است، نباید ذره‌ای هم خواسته‌های نفسانی و خلاف امانت‌داری در آن نقش پیدا کند، زیرا سرنوشت مردم و نظام جمهوری اسلامی در انتخابات رقم می‌خورد.

شفیعی گفت‌:‌ مسؤولان اجرایی انتخابات نباید ذره‌ای هم احساس و آرزویی نسبت به کاندیداها در این انتخابات داشته باشند و تنها نیت و هدف آن‌ها خواست خداوند و اجرای حق باشد.

وی افزود: برای هر چیزی شرایطی وجود دارد که اگر در آن شکی وجود داشته باشد، نباید در مورد آن تصمیم‌گیری صورت گیرد و با اصل برائت پیش رفت. در مورد پذیرش صلاحیت کاندیداها و نمایندگان مجلس هم نمی توان با اصل برائت پیش رفت.

/212212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =