این کتاب جمع و جور راهنمای ارزشمندی است برای این‌که بیاموزید چطور با مرد زندگی خود ارتباط برقرار کنید و رابطه عاشقانه خود را عمیق​تر کنید.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «چگونه مرد زندگی‌ام را درک کنم» نوشته جان گری با ترجمه الهام آرام‌نیا و شمس‌الدین حسینی در 122 صفحه و در قطع جیبی با قیمت 1650 تومان از سوی انتشارات پیکان روانه بازار نشر شد.

 

در معرفی این کتاب آمده است: «مریخی‌ها و ونوسی‌ها یکدیگر را ملاقات کردند، عاشق هم شدند و ارتباط شادی داشتند چون تفاوت‌های یکدیگر را می‌پذیرفتند و به آن احترام می‌گذاشتند. سپس آن‌ها تصمیم گرفتند به زمین برگردند اما فراموش کردند که از دو سیاره متفاوت هستند. این کتاب راهنمای ارزشمندی است برای این‌که بیاموزید چطور با مرد زندگی خود ارتباط برقرار کنید. دکتر جان گری به شما می‌گوید که چه‌طور ارتباط عاشقانه خود را عمیق‌تر کنید.»

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. سایر هموطنان نیز با پرداخت هزینه ارسال پستی، می توانند تلفنی سفارش کتاب دهند.

291/60

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =