تیم ملی والیبال کشورمان مقابل برزیل ، مغلوب شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ در شروع راند چهارم بازی های قهرمانی جهان ، تیم ملی والیبال کشورمان که به مصاف تیم اول رنکینگ جهانی رفته بود در سه ست و با اختلاف مغلوب حریف شد و ولاسکو که می دید تیمش توان معجزه ندارد ، با آرامش از کنار زمین تحولات درون زمین را زیر نظر داشت. در این بازی ایران ست ها را با نتایج 25 بر 20 ، 25 بر 18 و 25 بر 16 به حریف واگذار کرد و تنها برای دقایقی کوتاه در ست دوم بود که از حریف پیش افتاد اما اختلاف دو امتیازی برتری را برزیلی ها خیلی زود با 8 امتیاز اختلاف منفی برای ایران ، جبران کردند.

دریافت های نه چندان خوب و سرویس های پر خطا از نکات مهم این بازی بود که ولاسکو پیش از بازی درباره شان گفته بود:« شما در مقیاس آسیایی بازی کردید و حالا اینجا میدانی جهانی است. اینجا همه بهترین ها هستند.» در بازی با برزیل هم طرفداران ایرانی حاضر در سالن برای بچه های ملی پوش سنگ تمام گذاشتند. محمد عباسی ، وزیر ورزش هم که به تماشای این بازی ها رفته در ورزشگاه حضور داشت و این شکست تیم ملی را از نزدیک به تماشا نشست.

ملی پوشان ایران فردا در دیگر بازی خود به مصاف تیم قدرتمند روسیه می روند که تیم دوم دنیاست. با این شکست دیگر هیچ امیدی برای صعود مستقیم از این بازی ها به المپیک برای ایران متصور نیست. البته رفتن به المپیک از بازی های جهانی ، پیش از این هم یک رویاپردازی بزرگ بود و همچنان باید بازی خوب تیم والیبال را ستود و منتظر ماند تا در بازی های انتخابی اردیبهشت ماه ، بچه ها در توکیو ، سهمیه صعود به المپیک را بگیرند.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 187536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خراسانی IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۱
    127 6
    اگر تغییری در کادر مربیگری بوجود نیاد و مسئولان آقای ولاسکو را حفظ کنن به المپیک میریم و در دور بعدی جام جهانی بهتر از حالا ظاهر میشیم
  • آرش IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۱
    14 17
    بالاخره ایران امروز با برزیل بازی کرد یا فردا بازی می کنه؟ "ملی پوشان ایران فردا در دیگر بازی خود به مصاف تیم قدرتمند برزیل می روند که تیم دوم دنیاست..." لطفا اصلاح بفرمایید
  • بدون نام IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۱
    61 4
    دیگه الان که امیدی به کسب رتبه های اول نیست منتظریم بازی های خوب ببینیم مثل یازی امروز که نسبتا خوب بود نه مثل بازی با چین.
  • محمد IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۱
    10 20
    باز هن فردا به ديدار برزيل تيم دوم رنكينگ!!! درست اطلاع رسانى كنيد لطفا
  • سهيل IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۱
    14 36
    بازي بعدي با روسيه هست نه برزيل اشتباه تايپ كردين لطفا درست اطلاع رساني كنيد.
  • محسن IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۱
    14 0
    به نظر من کار تیم ملی والیبال و آقای ولاسکو در مسابقات چهانی را باید ستود، زمانی ما از تیم های ژاپن و چین و کره یک ست می گرفتیم خوشحال می شدیم الان تیم های قدرتمندی را شکت می دهیم، والیبال ما رو به پیشرفت است مطمئنم اگر آقای ولاسکو حفظ شود تا چند سال دیگر ایران می تواند جزو پنج تیم اول دنیا باشد.
  • ... IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    2 4
    به همین خیال باش داداش...چی....پنج تا اول.......ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ..... بازی ایرانم بگیر نگیر داره نه به اینکه میاد لهستانو میبره نه به اینکه از چین میبازه برو بابا ....