بهای هر دلار آمریکا در جریان معاملات ظهر امروز بازار آزاد ارز تهران با 10 تومان افزایش به یکهزار و 360 تومان رسید.

این در شرایطی است که بانک مرکزی نیز نرخ رسمی دلار را با کمی افزایش به یکهزار و 88 تومان رساند. بدین ترتیب شکاف قیمتی دلار در دو بازار رسمی و آزاد به 272 تومان رسید.
این در حالی است که این فاصله قیمتی در جریان معاملات روز پنج شنبه 263 تومان بود.
در همین حال امروز قیمت هر قطعه تمام سکه بهارآزادی طرح جدید در بازار آزاد به 617 هزارتومان رسید. نرخ بانکی این نوع سکه نیز در ادامه روند نزولی خود امروز، 527 هزارتومان اعلام شد.
براین اساس فاصله قیمت سکه آزاد و بانکی هم به حدود 90 هزارتومان بالغ شد. در پایان معاملات روز پنج شنبه این شکاف قیمتی حدود 88 هزارتومان بود.

نرخ بانکی سکه روز پنج شنبه گذشته  530 هزار و 400 تومان و نرخ آزاد در میانه معاملات 620 و در پایان خرید و فروش ها 618 تومان بود.

/3131

کد خبر 187741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    43 0
    قیمت سکه تابع ارز است و بانک مرکزی ارز را با قیمتی تا 200 تومان گران تر از نرخ مرجع به بازار تزریق میکند. من بارها این را گفتم و تا وقتی همه متوجه شوند خواهم گفت. بانک مرکزی زیرکانه حقایق را مخفی نگه میدارد. مثلا اعتراف میکند که قیمت ها حباب دارد، ولی مراقب است نگوید حباب ناشی از گران فروشی ارز و سکه توسط خودش است.
  • بدون نام IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    42 2
    بالاخره پول يارانه ها بايد يه جوري جور شه ديگه.
  • متقاضی واقعی IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    16 22
    به عزیزانی که به منظور پس انداز کردن و حفظ دارایی شان دلار خریده اند، با توجه به خطرات نگهداری در منزل از قبیل سرقت، آتش سوزی، مفقود شدن و غیره توصیه می کنم دلار هایتان را در بانک پس انداز کنید. می دونم موقع گرفتن، بانک بهتون اسکناس نمی ده ولی به اجر معنوی این کار فکر کنید. تازه آقای بهمنی تک تک تون رو دعا می کنه. ضمنا ما متقاضیان واقعی حاضریم 5 تومن بالاتر از نرخ بهمنی (مرجع) ازتون بخریم، دیگه از این بهتر. لطفا اگه نظر منو قبول دارید امتیاز مثبت بدهید تا آقای بهمنی هم ببینه و خوشحال بشه. به دوستاتون هم بگید امتیاز بدهند.
  • حسین IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    25 2
    این افراد که مسولیت احساس نمکند باید هرچه سریعتر برکنار شوند.
  • علي دلار IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    9 0
    اينجانب يك ماهي است كار رو كنار گذاشته و در فردوسي و استانبول به شغل شريف دلالي روي اورده ام يه كلام خدا بده بركت...
  • بدون نام IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    4 0
    این تفاوت قیمتها نصیب چه کسانی می شود؟ نکند چند وقت دیگر اختلاس چند میلیون سکه ای پیدا کنیم و باز آقایان برای کشف آن توقع جایزه داشته باشند.
  • raminngl IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    6 0
    آقا یارانه ها دیر شد دلارو ببر بالا هنوز خیلی جا دارد راستی می خوام برم ریال افغانستان بخرم پیشرفت خوبی داره در مقابل پول بی ارزش ما و یه پیشنهاد به مسولین محترم آقا یه تیکه 6 تا صفر بردارید و پول رو به صورت اعشار بدید دست مردم مثلا 0.05 ریال که با این وضع تا چند ساله دیگه اینم چاره ساز افت ارزش ریال ما نیست.
  • بدون نام IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
    2 0
    زلزله اقتصادي همينه