ایسنا نوشت:

سردار سیروس سجادیان، رییس پلیس استان فارس با اعلام دستگیری یک آدم‌ربا در شیراز با رد شایعات مطرح شده درباره ارتباط این فرد با دستگاه‌های نظامی گفت: این آدم‌ربایی همراه با پرونده فجیع‌ترین قتل‌ها همراه شده است. آدم‌ربا که همان رباینده «مهدی رییسی» و متهم به قتل پسر بچه دوازده‌ساله در شیراز است، با حرفه‌ای‌ترین شکل سوژه‌ها را انتخاب کرده و می‌ربود.
رییس پلیس استان فارس با بیان اینکه آدم‌ربا اصالتا شیرازی نیست گفت: با توجه به این که آدم‌ربایی‌هایی در سایر نقاط کشور نیز انجام شده که شیوه ربایش شباهت دارد و احتمال دارد افراد دیگری نیز با او همکاری داشته باشند، پرونده هنوز مفتوح بوده و در حال بررسی هستیم.
سجادیان با بیان اینکه این فرد حدودا سی‌ساله مرتکب سه فقره قتل و سه فقره آدم‌ربایی شده و اکنون پلیس در حال بررسی موارد مشابه در تهران، کرج، اصفهان و اراک و ارتباط آن با این فرد است،‌ تصریح کرد: طی ده روز آینده، اطلاعات کامل در مورد اقدامات شنیع و فجیع این فرد، به اطلاع افکار عمومی رسانده خواهد شد.
سجادیان با رد شایعات مطرح شده درباره ارتباط این فرد با دستگاه‌های نظامی گفت: فردی که مرتکب تخلف شد، وابسته به هر مجموعه و هر جا که باشد، در برابر قانون یکسان بوده و وابستگی او مانع از رسیدگی قانونی نشده و نمی‌شود.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    5 3
    اینکه گفته((آدم ربا اصالتا شیرازی نیست))یعنی چی؟| یعنی شیرازی ها هیچ جرمی انجام نمیدن؟
    • شهاب IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
      2 3
      نه خیر آقا جان. شیرازی ها هم مرتکب جرم میشوند ولی در مواردی اینچنین باید مراقب جریحه دار شدن احساسات مردم شهر بود. چون شیرازی هستم کاملا درک میکنم این مطلب را. شما شیرازی نیستید پس نمیتونید درک کنید چقدر زور داره انتساب این قسم مسائل به مردم شیراز. اصولا یک حس خاصی در بین ما شیرازی ها هست که تا صد در صد شیرازی خالص نباشید نمیتونید کاملا این حس رو درک کنید. شیراز یک شهر با قدمت هزاران ساله هست و مرکز ادب ایران زمین. ما مردم شیراز در هرجای دنیا که باشیم به این پشینه خود خیلی افتخار میکنیم و نتیجتا خیلی برامون زور داره که وصله ناجور بچسبونن به ما.
    • حسین IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
      0 0
      خدا رو شکر که شیرازی(متولد و ساکن شیراز) هستم و میفهمم چی میگی!!! اصلا شما الگوی مردم ایران هستید!
    • حسین IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
      1 0
      ضمنا..آقای شهاب پز قدمت هزاران ساله شهر شیراز رو نده .. یه جوری میگی انگار بقیه شهرهای ایران از اقوام بربر و تاتار هستند! اصالت و ریشه خودت رو هم دربیار تا بفهمی اصالتت از شیراز نیست.آدمای مثل شما رو زیاد دیدم که الکی خودشون رو به شیرازی ها میچسبونن!
  • بدون نام IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
    1 0
    لطفا اسم و فاميل اين ادم ربا را ذكر كنيد تا مردم بشناسندش و الا با توجه به نوشته. معلوم است به فرد يا افرادي وابسته است و با اين عدم ذكر اسمش خون مقتولين پايمال ميشود
  • مديا IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
    3 0
    چرا عكسشو نمي دين ما هم ببينيم ,خواهشا عكس جنايت كارها رابگذاريد ما مطلع بشيم در ضمن هر كي باشه بلاخره ايراني هست كه چرا بهتون بر ميخوره كه ميگن شيرازي