اعتراف لیبرمن: بدون رادارهای آمریکایی و اطلاعات آنها، مقابله با حمله ایران ممکن نبود

وزیر اسبق جنگ رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) طی سخنانی در واکنش به تهدیدهای مقامات این رژیم مبنی بر ضرورت پاسخ به عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، نسبت به هرگونه اشتباه در این باره و پاسخ دوباره تهران هشدار داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری «سما»، «آویگدور لیبرمن» رهبر حزب موسوم به «اسرائیل بیتنو» در این باره گفت: در ارزیابی بخش اطلاعات نظامی درباره واکنش ایران اشتباه رخ داده است.

وی اذعان کرد: بدون رادارهای آمریکایی در زمین، دریا، هوا و اطلاعاتی که آنها در اختیار ما قرار دادند، مقابله با حمله ایران ممکن نبود.

لیبرمن همچنین به مقامات رژیم صهیونیستی هشدار داد: حالا وقتی به سراغ انجام عملیات دیگری می‌رویم باید در نظر داشته باشیم که چندین بار به آن پاسخ داده خواهد شد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که مقامات رژیم صهیونیستی با مطرح کردن تهدیدهای توخالی از ضرورت پاسخ به ایران صحبت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1896117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =