حوزه سلامت استان سمنان آماده خدمت رسانی بی وقفه به زائران و مشایعت کنندگان شهدای خدمت است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه از آمادگی کامل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بر خدمت رسانی بی وقفه به زائران حرم رضوی، مسافران و مشایعت کنندگان پیکر مطهر رئیس جمهور شهید و هیئت همراه، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،دکتر کامران قدس بیان کرد: شهید آیت الله رئیسی الگوی خدمت به جامعه بودند، کسی که خالصانه در مسیر خدمت به مردم سر از پا نمی‌شناخت و در آخر هم در مسیر خدمت رسانی به مردم شریف کشور عزیزمان شهد شهادت را نوشید.

وی تاکید نمود: ما نیز باید با سرلوحه قراردادن شهیدان خدمت، ضمن تعمیم بیش از پیش این الگوی رفتاری به همه بخش‌ها و واحدهای تحت پوشش حوزه سلامت، انتظارات مردم را از مسیر مدیریت صحیح و تخصصی، برای انجام خدمت به مردم عزیز دنبال نمائیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به برگزاری مراسم تشییع شهدای خدمت در مشهد مقدس، بیان داشت: پیش بینی می شود مراسم تشییع شهدای خدمت با وسعت و خیل عظیم جمعیت برگزار شود و با توجه به اینکه استان سمنان در مسیر زائران حرم رضوی قرار دارد، مراکز بهداشتی و درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در شهرستان های تابعه آماده خدمت رسانی بی وقفه به این عزیزان خواهد بود.

دکتر قدس در جلسه هیات رئیسه دانشگاه خطاب به معاونان و مدیران بر برنامه ریزی دقیق، مدیریت صحیح و هماهنگی واحدهای بهداشت، درمان و امداد و نجات برای ارائه مطلوب خدمات بهداشتی و درمانی به زائران گرانقدر تاکید و تصریح نمود: تمهیدات لازم مدیریت شود تا با توجه به مشارکت حداکثری مردم در مراسم تشیع پیکر شهدای خدمت در مشهد مقدس و افزایش تردد از استان سمنان، مردم عزیز کشورمان با آرامش کامل این مسیر را طی نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: در مراسم تشییع شهدای خدمت، یک بار دیگر نشان می‌دهیم که همه امت، با هر گرایش، نگرش و سلیقه‌ای برای حفظ وحدت و انسجام ملی در کنار هم هستند و رسیدن به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی را دنبال می‌کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1909789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =