شیشه عمر نفتی‌ها در دستان شمس آذر

هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور روز جمعه به صورت همزمان از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ درحالی که هیجان و التهاب در لیگ برتر فوتبال کشور به اوج خود رسیده در بازی های همزمان هفته بیست و هشتم دو تیم صنعت نفت آبادان و شمس آذر قزوین از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه جمعه ۴ خرداد در ورزشگاه تختی آبادان رودرروی هم قرارمی گیرند.

این بازی که حکم مرگ و زندگی برای نفتی ها دارد می تواند تعیین کننده باشد.

درواقع شمس آذری ها با عملکرد خود تعیین می کنند که برزیل ایران فصل آینده هم در جمع تیم های لیگ برتری باشد یا حکم سقوط شاگردان کمالوند به دست پسران دقیقی امضا خواهد شد.

از نکات قابل توجه این دیدار تقابل عرفان قهرمانی مدافع نیم فصل اول شمس آذر با هم تیمی های سابقش در شمس آذر است.

بازی رفت دو تیم در قزوین با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید.

هم اکنون شمس آذر با ۳۸ امتیاز از ۲۷ بازی در رده هفتم قراردارد که البته با برگرداندن ۳ امتیاز کسرشده این تیم در مکان پنجم جدول قرار می گیرد.

صنعت نفت هم با تنها ۲۰ امتیاز از ۲۸ بازی خود در قعر جدول قرارگرفته و برای بقا در لیگ برتر چاره ای جز برد در هر سه بازی پایانی ندارد.

بازی های این هفته از رقابت‌های لیگ برتر قرار بود روز سه شنبه یکم خرداد برگزار شود که به دلیل مراسم تشییع و تدفین رئیس جمهور و همراهانش که در سانحه هوایی جان به جان آفرین تسلیم کردند به تعویق افتاد.

هفته بیست و هشتم با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور فقید و همراهانش بصورت همزمان در شهرهای مختلف برگزار می شود.

طبق برنامه ریزی مقررشد سه هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور بصورت همزمان برگزارشود.

یشمی پوشان در هفته بیست و نهم در قزوین میزبان پرسپولیس خواهند بود و در ایستگاه پایانی هم باید در اصفهان به مصاف سپاهان بروند تا پرونده شاگردان سعید دقیقی در لیگ بیست و سوم بسته شود.

شیشه عمر نفتی‌ها در دستان شمس آذر

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1910572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =