جدیدترین ابرخودروی بوگاتی با رنگ‌آمیزی ۹۳ سال پیش! /عکس و فیلم

باوجود نزدیک شدن به پایان عصر بوگاتی شیرون، این خودروساز از معرفی نسخه‌های جدید این ابرخودروی قدرتمند دست برنمی‌دارد. جدیدترین نسخه شیرون، ادای احترامی است به داستان گذشته بوگاتی.

امیرمسعود عابدین_ هرگز بوگاتی شیرون زشتی وجود نداشته، ندارد و نخواهد داشت! حداقلش آن است که ما هیچ مدل زشتی از آن را ندیده‌ایم. جدیدترین نسخه این خودرو همچنان به این مسیر ادامه می‌دهد و از طرح دو رنگ برای جذابیت کامل خود استفاده می‌کند.

جدیدترین نسخه بوگاتی شیرون، زرد اسپرت با نوار مشکلی /عکس و فیلم

به گزارش خبرآنلاین، این شیرون سوپر اسپورت سفارشی که «55 One of One» نامیده می‌شود، ادای احترامی است به داستانی از گذشته بوگاتی. همان‌طور که از نام آن پیداست، این خودرو به‌افتخار Type 55 Super Sport طراحی‌شده توسط ژان بوگاتی، ساخته شده است. این اولین پروژه بوگاتی نیست که به مدل‌های قبلی اشاره می‌کند. "57 One of One" که سال گذشته معرفی شد، اشاره‌ای به بوگاتی تایپ 57 SC آتلانتیک نمادین است.

جدیدترین نسخه بوگاتی شیرون، زرد اسپرت با نوار مشکلی /عکس و فیلم

طرح رنگ مشکی و زرد برای مطابقت با اولین بوگاتی سوپر اسپورت در سال ۱۹۳۱ رنگ‌آمیزی شده است. خط مرکزی مشکی شیرون مستقیماً با همان ظاهر اصلی مطابقت دارد. سفارشی‌سازی‌های بیشتر در سرتاسر 55 Super Sport وجود دارد و منحصربه‌فرد بودن آن را نشان می‌دهد. شماره ۵۵ را می‌توان در زیر بال عقب، روی گلگیرها و داخل درب‌ها و سرتاسر خودرو یافت.

جدیدترین نسخه بوگاتی شیرون، زرد اسپرت با نوار مشکلی /عکس و فیلم

منبع: کار اند درایور

۳۲۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1911551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =