لندروور بیخ گوش ایران در این کشور آسیایی تولید خواهد شد!/عکس

گروه جگوار-لندروور به‌تازگی اعلام کرده که قصد دارد کارخانه خودروسازی جدید خود را در هند تأسیس کند. لندروورهای تولیدی در هند مختص این کشور خواهند بود.

امیرمسعود عابدین_ گروه جگوار-لندروور (JLR) اعلام کرده است که مدل‌های رنجروور و رنجروور اسپرت به‌زودی در هند مونتاژ خواهند شد و این اولین باری است که یک رنجروور در خارج از بریتانیا تولید می‌شود. این مدل‌ها به‌طور انحصاری برای بازار هند در دسترس خواهند بود و نوید زمان انتظار کوتاه‌تری را برای مشتریان در حال گسترش رنجروور در این کشور می‌دهند.

این دو شاسی‌بلند پرچم‌دار قبلاً به‌طور انحصاری در کارخانه Solihull در بریتانیا تولید می‌شد که این شرکت با افتخار آن را "خانه جهانی رنجروور" نامیده است. با این تصمیم جدید، تریم‌های خاصی از این خودروها در پونا واقع در نزدیکی بمبئی هند مونتاژ خواهند شد.

به گزارش خبرآنلاین، کارخانه پونا متعلق به شرکت مادر جگوار-لندروور، یعنی تاتا موتورز است. این شرکت از سال ۲۰۱۱ به‌عنوان مرکز تولید ده محصول دیگر JLR که برای بازار هند طراحی‌شده‌اند، خدمت کرده است. این شرکت در حال حاضر رنجروور ایووک و ولار، جگوار F-Pace و لندروور دیسکاوری اسپرت را تولید می‌کند.

تولید محصولات انگلیسی لندروور بیخ گوش ایران /عکس

به گفته مدیر ارشد بازرگانی JLR، هند رشد اقتصادی ثابت و قابل‌توجهی را در چند سال گذشته تجربه کرده است و انتظار می‌رود این مسیر در آینده نزدیک ادامه یابد.

رنجروور ساخت هند در دو تریم ارائه می‌شود؛ تریم اتوبیوگرافی که دارای پیشرانه بنزینی ۳.۰ لیتری با قدرت ۳۹۳ اسب بخار است و تریم HSE مجهز به موتور ۳.۰ لیتری دیزل با قدرت ۳۴۸ اسب بخاری. قیمت اتوبیوگرافی از ۳۱۲,۹۸۱ دلار (معادل ۱۸ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان) و HSE از ۲۸۴,۰۹۰ دلار (معادل ۱۶ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان) شروع می‌شود.

رنجروور اسپرت تولید هند نیز با همان پیشرانه‌ها اما در تریم Dynamic SE در دسترس است. هر دو نسخه ۱۶۸۵۵۱ دلار (معادل ۹ میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان) قیمت دارند که در مقایسه با رنجروور LWB بزرگ‌تر و لوکس‌تر، صرفه‌جویی قابل‌توجهی در هزینه‌ها ایجاد می‌کند.

اولین مدل‌های تولید هند در Range Rover House جدید واقع در شهر ساحلی Alibaug به نمایش گذاشته خواهند شد. تحویل این خودروها در ۲۴ می برای رنجروور و در ۱۶ آگوست برای رنجروور اسپرت آغاز می‌شود.

منبع: Carscoops

227322

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1911552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جانباز IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    3 0
    ما که فقط عکسشو می بینیم و خبرش و میشنویم
  • Zahrahesam US ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    1 1
    عالی
  • Josefjf IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    0 0
    بی‌کیفیت ترین وناایمن ترین خودروهای جهان رو با گران‌ترین قیمت باید ناچار استفاده کنیم. درسال 25 تا 30 هزار نفر قربانی می‌شن......
    • IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      0 1
      284 هزار دلار پول کمیه به نظرت؟ شاید از جمعیت میلیاردی هند دو درصد جامعشون توان خرید چنین ماشین هایی را ندارند درضمن به قول ارژنگ امیر فضلی باحقوق 3هزار دلار در ماه فقط باید برن ماشین اجاره ای سواربشن اونم ماهی 400 دلار خرجشه،، خیلی به این چرت و پرت هایی که وای چه ماشینهای لوکسی توجه نکن خیلی از اروپایی ها هم آرزوی خریدنش رادارند ولی توان مالی ندارند البته اگه یه روز کار کنند میتونند توآمریکا و اروپا باهاش کلی خونه و ماشین بخرند چند سنت هم اضافه میارند ههههههه