۰ نفر
۱۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۶

طلوعی در مجموعه جدیدش زندگی آمیخته با مالیخولیای یک خانواده را از گذشته تا امروز بازگو می​کند.

به گزارش خبرآنلاین، مجموعه داستان «من ژانت نیستم» نوشته محمد طلوعی از مجموعه رمان های بزرگسال انتشارات افق روانه بازار نشر شد. داستان‌های «من ژانت نیستم» اغلب در فضای رئال روایت می‌شوند و موقعیت‌های سوررئال را شکل می دهند. همچنین برخی معتقدند داستان‌های مستقل این مجموعه در ارتباط با هم روایت واحدی را می‌سازند.

 

بنابراین گزارش در بخشی از این رمان می خوانیم: مادر رضا آدم سخت‌گیری بود. یک بار به خاطر این‌که رضا مسواک نزده مدرسه آمده بود، شال و کلاه کرد آمد مدرسه و وسط کلاس دندان‌های رضا را مسواک کرد. هیچ چی نگفت، حتی از خانم اجازه نگرفت تو بیاید. با لیوان نارنجی گل‌داری که روی شیشه‌ی ویترین روشویی بود آمد توی کلاس، روی مسواک قدِ بند انگشت خمیردندان مالید و کرد توی دهنِ رضا.


 

محمد طلوعی نویسنده‌ رمان تحسین‌شده‌ قربانی باد موافق (برنده‌ جایزه‌ ادبی واو) با نگاهی جزیی‌نگر، شخصی و گاه مالیخولیایی یادگارها و رویاهایی از گذشته و حال را با نثری هنرمندانه در این رمان روایت می‌کند.
 

این رمان با قیمت 3200 تومان منتشر شده است.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب‌ را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.


6060
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =