۰ نفر
۱۲ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۶

ایسنا نوشت:

خودرو نيوسراتو در سطح قيمتي 30 تا 35 ميليون تومان در بازار ايران عرضه خواهد شد.

گروه خودروسازي سايپا از چندي پيش اعلام كرده بود كه قصد دارد خودرو نيوسراتو را در ايران توليد كند.

در حال حاضر خطوط توليد اين خودرو در شركت سايپا در حال نصب بوده و توليد آزمايشي اين خودرو نيز از خرداد ماه سال آينده آغاز خواهد شد.

نيوسراتو محصل شركت كيا بوده و در كلاس C قرار دارد. حجم موتور اين خودرو دو هزار سي‌.سي بوده و قرار است با آپشن‌هاي مختلفي در ايران توليد شود.

طبق جديدترين اطلاعات به دست آمده، اين خودرو با توجه به ارزبري آن بر پايه نرخ فعلي ارز، در آپشن‌هاي مختلف در سطح قيمتي 30 تا 35 ميليون تومان در بازار عرضه خواهد شد. البته تغييرات شديد نرخ ارز تا زمان عرضه اين خودرو بر اين قيمتها تاثيرگذار خواهد بود.

گذشته از نيوسراتو، مدتي است كه خودرو سراتو توليدي شركت كيا نيز به صورت CBU وارد ايران شده و در سطح قيمتي حدود 40 تا 45 ميليون تومان در بازار ايران عرضه مي‌شود.

طبق برنامه‌ريزي صورت گرفته، از شهريور سال آينده اولين نمونه‌هاي نيوسراتو به توليد صنعتي رسيده و وارد بازار ايران خواهد شد.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 192230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
    32 1
    چرا نزدیک به قمیت وارداتی؟ این خودرو 14 میلیون تومان قیمت دارد که با تعرفه وارداتی و عوارض به 40 میلیون میرسد. اگر قرار است تولید شود نباید به این قیمت فروخته شود. ماهی گیری از آب گل آلود که هنر همه شده است.
    • مکانیک IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۶
      0 6
      فکر کنم هزینه های تولید، عوارض گمرکی بخش سی کی دی و هزینه های مربوط به گارانتی، وارانتی و سود شرکت تولید کننده از یادتان رفته است. در ضمن، لطفا بفرمائید کجای دنیا این خودرو را به قیمت 14 میلیون تومان می فروشند. اگر منظورتان قیمت ثبت شده در گمرک است، باید به عرضتان برسانم که این قیمت تنها برای کاهش عوارض گمرکی به این صورت ارزان اعلام شده است و کاملا دروغ است.
  • بدون نام IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
    39 0
    ماشین 12 هزار دلاری رو به اسم تولید میاریم 35 میلیون میدیم به ملت!!!اگر اشتغال زاییه اون کارگرا برن خونه حقوق بیکاری بگیرند بهتره تا این جوری منابع ملی به هدر برود!
  • unknown IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
    23 0
    آقایون نگران نباشین تا اون موقع 12000دلار میشه همون 35 میلیون
  • بدون نام IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
    18 0
    چقدر گرون ............... این نامردیه