پرفروش‌ترین کتاب‌های هفته دوم دی‌ماه در حالی منتشر شد که چاپ ششم کتاب «پ نه پ» باز هم در ابتدای این لیست قرار گرفت اگرچه تنوع موضوعی لیست پرفروش‌ها در هفته‌ای که گذشت در نوع خود جالب توجه است.

محسن حدادی: بر اساس لیست منتشرشده پرفروش‌ترین آثار هفته گذشته (8 تا 15دی) سامانه اشتراک محصولات فرهنگی (سام)، کتاب‌های متنوعی از حوزه‌های مختلف تاریخی – اجتماعی – آموزشی و روانشناسی در لیست پرفروش‌ها قرار گرفته‌اند که در ادامه با آنها آشنا می‌شوید. برای اطلاع بیشتر از کتاب‌های معرفی شده در این گزارش، روی نام کتاب‌ها کلیک کنید.

 

 

بنابراین گزارش، کتاب زندگی نامه «لیونل مسی» مانند هفته گذشته بازهم بیشترین طرفدار را داشته و در صدر لیست پرفروش‌ها قرار گرفته است. این کتاب فصل‌های دیگری از دفتر زندگی ستاره فوتبال جهان را که این روزها در کشورمان طرفداران زیادی دارد، بازگو می‌کند.

 

همچنین مجموعه طنزهای اجتماعی «پ نه پ» رتبه اول لیست پرفروش‌ها را به خود اختصاص داده است، کتابی که حالا به خوبی در میان مردم جا باز کرده و حتی در سوپرمارکت‌های منتخب تهران هم خریداران زیادی دارد. علیرضا وصفی گرآورنده مجموعه جمع‌وجور «پ نه پ» است که چاپ ششم آن با قیمت 2هزار تومان در 130 صفحه در بازار نشر موجود است. پخش کننده این کتاب تخفیف ویژه‌ای برای خریداران 5نسخه به بالا در نظر گرفته و معتقد است هدیه لبخند به مردم جامعه امروز، با هدیه این کتاب ارتباط مستقیمی دارد.

 

مجموعه «سلام کلاس اولی‌ها» که مجموعه‌ای آموزشی و کاربردی برای پاسخگویی به عطش یادگیری کلاس اولی‌ها و کنجکاوی‌های جدیدشان هست، در رده سوم پرفروش‌های سام در هفته گذشته قرار گرفت. مجموعه‌ای شیرین و جذاب و سرگرم‌کننده برای بچه‌هایی که لذت دانستن را با حضور در کلاس اول درک کرده‌اند و نیاز به فضاهای بهتر و زیباتری از ترویج علم و دانش دارند.

 

کتاب خواندنی «سقای آب و ادب»، در رتبه بعدی لیست پرفروش‌ها قرار گرفته است؛ روایتی عمیق و عاشقانه از زندگانی سقای کربلا، حضرت عباس بن علی(ع) به قلم سیدمهدی شجاعی.

 

همچنین «توصیه‌های الهام‌بخش اپرا وینفری» و کتاب تحسین شده «صدسال اعلان و پوستر سینمای ایران» کار مجید مهرابی نیز در رده‌های بعدی لیست پرفروش‌های هفته گذشته قرار گرفتند.

 

آخرین کتاب فهرست پرفروش‌های هفته قبل هم کتاب «اشرف پهلوی در حسرت آرزوهای برباد رفته» نگاهی گذرا به زندگی سیاسی - اجتماعی اشرف پهلوی از تولد تا دوران سقوط همراه با آلبوم تصاویر و اسناد است. کتابی خواندنی همراه با جزئیاتی از زندگی سیاسی – اجتماعی خواهر محمدرضا شاه پهلوی.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌‌ها کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب‌ها را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

 

 

نام کتاب

نویسنده

ناشر

قیمت (تومان)

درباره کتاب

لیونل مسی

لوکا کایولی

خبر امروز

10000

زندگی شخصی، خانوادگی و حرفه‌ای لیونل مسی در 300 صفحه این کتاب همراه با مرور خاطرات او، برخی مصاحبه‌هایش و نقل‌قول‌های بزرگان فوتبال درباره این ستاره، همچنین ناگفته‌هایی از زندگی مسی درج شده است.

پ نه پ

علیرضا وصفی

خبر امروز

2000

زندگی شخصی، خانوادگی و حرفه‌ای لیونل مسی در 300 صفحه این کتاب همراه با مرور خاطرات او، برخی مصاحبه‌هایش و نقل‌قول‌های بزرگان فوتبال درباره این ستاره، همچنین ناگفته‌هایی از زندگی مسی درج شده است.

سلام کلاس اولی‌ها

فاطمه ندافی، داریوش‌صادقی

نیستان

مجموعه 20جلدی 27000

وقتی دانش آموز کلاس اول چند حرف از حروف الفبای فارسی را یاد می گیرد مشتاقانه به دنبال کتاب هایی می گردد که بتواند آن ها را به راحتی بخواند. این مجموعه با ویژگی های منحصر به فرد ذیل برای کلاس اولی ها تألیف شده است.

سقای آب و ادب

سیدمهدی شجاعی

نیستان

7000

اثر شامل 10 فصل است و در هر فصل رفت و برگشت روایی متعدد و متنوعی دیده می‌شود تا عباس بن علی(ع) برای مخاطب به بهترین شکل ممکن روایت شودِ از کودکی تا شهادت در ظهر عاشورا...

گلچین

اپرا وینفری
گیسو ناصری

کتابسرای تندیس

6500

کتاب کوچک درس‌های زندگی حقایق روزانه برای راهنمایی و الهام‌بخشی... ناشر معتقد است: در این کتاب می‌توانید به گنجینه‌ای از پندها، نکات جذاب و دلگرم‌کننده دست پیدا کنید، حقایقی درباره رویاهای بزرگ و مستحکم کردن ارتباط عاطفی با شخصی که دوستش دارید، معنویات و...

صدسال اعلان و پوستر سینمای ایران

مجید مهرابی

موسسه چاپ و نشر نظر

85000

این کتاب مرجع و تماشایی، حاوی پوسترها و اعلان هایی از مهر 1286، ‌نخستین آگهی نمایش فیلم در عکاس‌خانه روسی خان تا پوستر فیلم‌های سینمای ایران در سال 1390 است.

اشرف پهلوی

کار گروهی

کیهان

4000

این کتاب، از مجموعه کتاب‌های نیمه پنهان است که با مروری بر اسناد موجود به بررسی زندگی اشرف پهلوی قبل و بعد از سلطنت محمدرضا شاه ‍هلوی پرداخته است. کتابی خواندنی که زوایای جالبی از زندگی این زن را برای مخاطب بازگو می‌کند.

غذا، دعا، عشق

الیزابت گیلبرت

افراز

8000

در این کتاب خاطرات واقعی زنی پس از طلاقش را در سفر به دور دنیا می‌خوانیم. گیلبرت در 32 سالگی، تحصیل‌کرده‌ای است که خانه و همسری دارد و به‌عنوان یک نویسنده، روزگار موفقی می‌گذراند، اما او از زندگی مشترکش راضی نیست و کارش به جدایی می‌رسد...

6060

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 192852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =