تازه ترین اطلاعیه ارتش اسرائیل در نوار غزه

  در ادامه جنگ روانی ارتش اسرائیل علیه مردم غزه امروز نیز اطلاعیه ای دیگر بر فراز آسمان منطقه پخش شده است. در این اطلاعیه که خطاب به «ساکنین منطقه» از سوی «فرماندهی ارتش اسرائیل» صادر شده، آمده است: «به دلیل انجام فعالیت های عناصر تروریست از مناطق مسکونی شما علیه کشور اسرائیل، ارتش اسرائیل مجبور است فورا عکس العمل نشان داده و مناطق مسکونی را مورد حمله قرار دهد... به شما دستور داده می شود منطقه را فورا ترک کنید.»

آنچه مشخص است، هدف اولیه از این اقدام، منزوی کردن نیروهای حماس در میان مردم می باشد. نکته دیگر اینکه این اطلاعیه ها از صبح امروز بدون اشاره به منطقه خاصی در تمام نقاط نوار غزه پخش شده است، بنابراین هیچ کس نمی داند ارتش اسرائیل در کدام منطقه قصد اقدام دارد. با فرض اینکه منطقه نیز مشخص باشد، مردم بی دفاع پس از ترک محل به کجا باید پناه ببرند، موشک های اسرائیل از سمت دریا و از ناوها شلیک می شوند، هواپیماهای F16 و هلیکوپترها از آسمان و تانک ها نیز از زمین مردم را بمباران می کنند. بسیاری از بیمارستان ها، مساجد و مدارس نیز مورد حمله قرار گرفته اند.

ارتش اسرائیل با پخش این دست اطلاعیه ها که چند روزی است آغاز شده، به دنبال ایجاد رعب و وحشت بیشتر در میان ساکنین غزه است. پیش از این نیز در اطلاعیه های دیگری از مردم خواسته شده بود از همکاری با نیروهای حماس خودداری کرده و «محل سایت های موشکی و یگان های تروریستی» را از طریق تلفن و ایمیل به ارتش اسرائیل اعلام نمایند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =