معاون پارلمانی رئیس‌جمهور می‌گوید: از مجلس انتظار داریم در بررسی بودجه مثل همیشه به دولت کمک کند.

محمد‌رضا میر‌تاج‌الدینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در حاشیه مراسم شهدای صنعت هسته‌ای کشور در پاسخ به پرسش خبر‌آنلاین درباره اینکه با توجه به تأخیر دولت فکر می‌کنید بودجه در سال جاری بررسی شود، گفت: وظیفه ما این است که هر موقع بودجه آماده شد آن را به مجلس تحویل دهیم.
وی درباره اینکه آیا بودجه با تأخیر به مجلس نمی‌رسد گفت: بالاخره بودجه کار سنگینی است و ما هر زمان که آماده شود آن را به مجلس تحویل می‌دهیم و بقیه کار‌ها با مجلس است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور یک‌شنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت از ارسال لایحه بودجه بعد از تعطیلات مجلس خبر داد اما روز گذشته محمد‌حسین ابوترابی معاون تقنین مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبر‌آنلاین اعلام کرد: خیلی نمی‌توان به اظهارات مسئولان دولتی اعتماد کرد.
میر‌تاج‌الدینی در پاسخ به پرسش دیگر خبر‌آنلاین درباره اینکه آیا برای بررسی بودجه در سال جاری با هیأت‌رئیسه مجلس رایزنی کرده‌اید، گفت: آن مقدار که از دست ما بر می‌آمده با دوستان صحبت کرده‌ایم و معتقد هستیم که مجلس هم این ظرفیت را دارد که در شرایط مختلف بودجه را بررسی کند ولی این امر منوط به برنامه‌ریزی از سوی مجلس است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه هیچ مشکلی در کشور نداریم که قابل حل نباشد، تصریح کرد: بررسی بودجه خیلی مشکل حادی نیست که رسانه‌ها آن را بزرگ می‌کنند همانطور که ما در سال 90 هم بدون بودجه نماندیم و در 2 ماه اول سال هم بودجه داشتیم و بعد از آن هم که خود بودجه دولت ابلاغ شد. بنابراین در سال 91 هم مشکلی نخواهیم داشت.
باهنر نایب‌رییس مجلس چندی پیش با اشاره به تأخیر دولت در ارائه لایحه بودجه تاکید کرده بود قطعاً بودجه سال 91 در سال آینده بررسی خواهد شد.
براساس قانون دولت موظف است 15 آذر ماه بودجه سالانه را به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.
 تا امروز 42 روز از مهلت قانونی دولت برای تقدیم بودجه سال 91 گذشته است.
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 194543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • همشهری IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
    6 1
    اگر به شما بود که میگفتید 30000000000000 اختلاس هم چیزی نبود و رسانه ها بزرگنمایی کردند !!! وقاحت هم حدی دارد به والله !
  • نیما IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
    1 0
    بهتره این نماینده ی محترم به جای این همه حمایت از دولت به اندازه ی ذره ای هم به فکر حقوق مردم تبریز باشند. چون با این وضع ایشون در حال حاضر نماینده ی آقای احمدی نژاد در مجلس محسوب میشن نه مردم تبریز.در ضمن اینم بگم که بنده تبریزی نیستم.