کتاب «هوشمندی عاطفی» راهنمایی است برای آنها که می​خواهند روابط عاطفی خود را کنترل کنند و با عزیزانشان بهتر از گذشته باشند.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «هوشمندی عاطفی» با زیر عنوان قلبی پر از عشق نوشته کلود ام. استینر با ترجمه هدا مبصری از سوی انتشارات رسا منتشر شد. این کتاب در شاخه کتاب های روانشناسی قرار می گیرد و راهنمایی است برای کنترل احساسات شخصی و تعاملات عاطفی با دیگران از جمله افرادی که بیشتر با آنها رابطه داریم و یا بیشتر دوستشان داریم.

 

ترجمه حاضر از کتاب راهنمای هوشمندی عاطفی: قلبی پر از عشق حاصل راهنمایی‌ها و همیاری‌های مداوم و بی‌دریغ نویسنده کتاب است. استینر به ازدواج‌درمانی در ایالات متحده امریکا اشتغال دارد و شاگرد و همکار اریک برن واضع روش تحلیل رفتار متقابل است؛ این کتاب حاصل 35 سال کار گروهی منسجم و بسیار دقیق است.

 

ناشر در توضیح این کتاب آورده است: «آنچه این کتاب مطرح می‌کند، فراتر از بلوغ و پختگی در محیط کار یا پرخاشگری در محیط مدرسه است. هوشمندی عاطفی قلب‌محور منبعی از قدرت شخصی است که برای موفقیت در دنیای امروز حیاتی است.

هوشمندی عاطفی با محوریت قلب به‌وسیله انجام دادن تمرینات تعاملی مشخصی قابل حصول است که هدف‌شان کسب آگاهی نسبت به احساسات خودمان و دیگران است. همچنین به دست آوردن مهارت‌هایی برای عشق ورزیدن به خودمان و دیگران در عین پرورش صداقت و توانایی و بر عهده گرفتن مسئولیت اعمال‌مان. این همان چیزی است که این کتاب به شما خواهد آموخت، نه بیشتر و نه کمتر.»
 

 

این کتاب با قیمت 5200 تومان وارد بازار نشر شده است.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب ‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 197823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =