دو نامزد اصولگرا و یک نامزد اصلاح​طلب بعد از حضور در انتخابات از حضور مردم در انتخابات مجلس تقدیر کردند.

علی مطهری داوطلب نمایندگی مجلس با حضور در شعبه اخذ رأی تهران گفت: این دوره به خاطر شرایط جهانی، انتخاباتی از اهمیت مضاعفی برخوردار است و مردم ما نیز به خاطر رشد اجتماعی و سیاسی‌ای که دارند، در این انتخابات به طور فعال شرکت می‌کنند. در این حوزه انتخابیه هم حضور مردم حضوری پرشور و پررنگ است.

به گزارش فارس نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به میزان اقبال عمومی به لیست انتخاباتی مورد حمایتش گفت: تعداد قابل توجهی از گروه سیاسی به بنده در انتخابات مجلس رأی خواهند آورد. پیش‌بینی می‌کنم حضور مردم در انتخابات مجلس بیش از 60درصد خواهد بود.

همچنین ایسنا به نقل حسن غفوری‌فرد نوشت: وی با اشاره به فرمایشات صبح امروز مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت مشارکت بالای مردم در انتخابات، یاد آور شد:اصولا نظام‌های امروز در دنیا با حمایت‌هایی که از آنها صورت می‌گیرد، سنجیده می‌شوند و هر قدر حمایت‌های مردمی از نظام بیشتر باشد، به طور طبیعی نظام هم مقتدر‌تر خواهد شد.

وی افزود:‌ امروز جنگ سخت به ویژه با شکست آمریکا در عراق و افغانستان شکست خورده و در خاورمیانه با امنیتی که وجود دارد، احتمال جنگ سخت وجود ندارد، اما جنگ نرم به معنی اختلاف انداختن بین مردم همچنان مستمر است و حضور مردم در انتخابات مجلس نهم می‌تواند نه بزرگ به کسانی باشد که امیدوار به ایجاد توطئه در کشور هستند.

محمدرضا خباز عضو فراکسیون خط امام (ره) مجلس هم، حضور مردم در انتخابات را با انگیزه و با احساس مسئولیت بالا ارزیابی کرد و گفت: مردم به شکر خدا بسیار پرشور و با انگیزه و با علاقه و با احساس مسئولیت در انتخابات شرکت کرد‌ه‌اند که حضور فعال آنها ستودنی است.

به گزارش ایسنا، نماینده‌ مردم کاشمر با اشاره به حضور پرشور مردم در حوزه‌ی انتخابیه اش پای صندوق های رای خاطر نشان کرد: اگر حضور مردم پای صندوق‌های رای در همه‌ کشور مانند حوزه‌ی انتخابیه من باشد میزان آراء بالای 40 میلیون نفر خواهد بود.

 /29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 201603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
    1 0
    سخنان اقای مطهری با اخلاص وخلوص نیت است