علی مصفا همکاری با لیلا حاتمی در «چیزهایی هست که نمی‌دانی» و فیلم‌های دیگر را سخت توصیف کرد.

به گزارش خبرآنلاین، علی مصفا روز سه‌شنبه همراه مهتاب کرامتی، فردین صاحب‌الزمانی (کارگردان و فیلمنامه‌نویس) و پیام یزدانی (فیلمنامه‌نویس) «چیزهایی هست که نمی‌دانی» مهمان خبرآنلاین بودند.
 
علی مصفا که در این فیلم با لیلا حاتمی همبازی است،در پاسخ به پرسش یکی از کاربران خبرآنلاین، گفت: «همبازی بودن با لیلا حاتمی از همکاری با دیگر بازیگران سخت‌تر است. شاید برای من سخت‌تر باشد. برای اینکه وقتی با بازیگران دیگر کار می‌کنید، فشار کمتری روی شما هست.»
 
او افزود: «وقتی با لیلا حاتمی بازی می‌کنم، اگر فشار روی من باشد به او هم منتقل می‌شود. برای همین کارم سخت‌تر می‌شود.»
 
او ادامه داد: «اما از جهاتی هم همبازی بودن با او کارم را راحت‌تر می‌کند. چون همدیگر را می‌شناسیم و با بازی هم آشنا هستیم، کارمان راحت‌تر می‌شود. می‌دانیم کجا می‌توانیم به بازی هم کمک کنیم.»
 
«چیزهایی هست که نمی‌دانی» با بازی علی مصفا، لیلا حاتمی و مهتاب کرامتی از چهارشنبه 26 بهمن‌ماه روی پرده سینماها رفته است.
 
«چیزهایی هست که نمی‌دانی» سال 2010 در چهل و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کارلو‌وی ‌واری در جمهوری چک، جایزه ویژه هیئت داوران را به دست آورد و پس از آن در جشنواره بیست و نهم فیلم فجر نیز با استقبال مواجه شد.
 
این فیلم که توسط منیژه حکمت با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند تجربی تهیه‌ شده، داستان علی راننده آژانسی است که از درگیر شدن با هر ماجرایی دوری می‌کند. سیما همکلاس قدیمی هنوز تلاش می‌کند دوستی سال‌های دور را زنده کند و او را از انزوا در آورد. در میان مسافرهای ثابت علی، زن جوانی است که اتفاقاتی در طول راه آن‌ها را به هم نزدیک می‌کند.
 
فردین صاحب‌الزمانی فیلمنامه «چیزهایی هست که نمی‌دانی» را به همراه پیام یزدانی نوشته است.
 
مشروح این گفت‌وگو را به زودی در خبرآنلاین می‌خوانید.
 
57241
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 202552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =