نماینده اهواز گفت: رئیس‌جمهور پاسخی برای سوالات نمایندگان نداشت چراکه اگر اینگونه بود به همه آنها پاسخ می‌داد.

سید‌شریف حسینی نماینده مردم اهواز در گفت‌وگو با خبر‌آنلاین درباره ارزیابی‌اش از اظهارات رئیس جمهور در پاسخ به سوال نمایندگان در مجلس، گفت: باید از رئیس‌جمهور و نمایندگان تشکر کرد که نشان دادند جمهوری اسلامی چهارچوبی دارد که هر کس به عنوان مدیری مجری می‌تواند مورد سئوال قرار بگیرد. حضور رئیس‌جمهور در مجلس برای پاسخ به سئوالات نمایندگان برخلاف اظهارات ایشان نشان داد که مجلس در راس امور است. وی معتقد است حضور رئیس‌جمهور برای روشن شدن اذهان عمومی بسیار مناسب است.
جواد جهانگیر‌زاده دیگر عضو فراکسیون اصولگرایان هم در گفت‌وگو با خبرآنلاین با بیان اینکه پاسخ‌های امروز رئیس‌جمهور در شأن مجلس نبود اظهار داشت: آقای احمدی‌نژاد ادله چندانی برای سئوالات نمایندگان سئوال کننده نداشت و به راحتی از موضوع 11 روز خانه‌نشینی‌اش گذشت. جهانگیر‌زاده درباره اظهار‌ات برخی از نمایندگان در خصوص استیضاح رئیس‌جمهور هم این موضوع را بعید دانست.
همچنین محمد‌رضا تابش رئیس فراکسیون اقلیت در گفت‌وگو با خبر‌آنلاین گفت: چون اجازه تذکر در مجلس به او داده نشده از مصاحبه خود‌داری می‌کند و بنایی برای اظهار‌نظر درباره این جلسه را ندارد. 
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 203961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =