مسافرت های نوروزی از جمعه 26 اسفند شروع شده است. از آن تاریخ، سال جدید جاده ای شروع می شود و نهادهای مرتبط، میزان تلفات جاده ای را در سال 91 را از جمعه 26 اسفند 90 می شمرند. اما در آخرنی هفته اسفند 90، 83 نفر در تصادفات جاده ای کشته شدند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، مرکز هدایت عملیات بحران اورژانس کشور از کشته شدن 83 نفر و جراحت 621 نفر در آخرین هفته سال 90 خبر داد.
از 20 تا 26 اسفند ماه جاری در مجموع 176 تصادف رخ داد که منجر به ماموریت 260 آمبولانس مرکز حوادث و فوریتی های پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی کشور به محل حوادث برای انتقال 621 مجروح و 83 کشته این حوادث شد. براساس این گزارش، هشت کشته و 82 مجروح، آمار مربوط به روز جمعه 26 اسفند ماه سال 90 است.

مهم ترین حوادث این هفته عبارت بود از تصادف دو دستگاه پراید و پژو در محور معمولان به پلدختر، دو دستگاه کامیون و پراید در محور کوهدشت به کرمانشاه استان لرستان و ریزش کوه و برخورد سنگ ها با یکدستگاه پژو در محور ورسک فیروزکوه استان مازندران که در مجموع منجر به کشته شدن چهار نفر از هموطنان و جراحت 11 نفر دیگر شد.

این حوادث مربوط به حوادث ویژه ترافیکی است که در آن حداقل پنج نفر کشته و مجروح وجود دارند. آخرین هفته سال 90 یکی از هفته های پربرخورد خوردوها با آمار بالای مجروحان و کشته ها بوده است.

 47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 204454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۸
    4 4
    ای مردم عجول .آخرش هم نرسیدند.
  • بدون نام US ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۸
    9 0
    لطفا این سایت را طی یک خبر به مردم معرفی کنید www.accuweather.com در این سایت می توانید با تایپ نام شهر مورد نظر خود، حتی کوچکترین شهر های کشورمان، وضعیت هوا را طی روزهای آینده، و حتی در یک بازه یک ماهه، به صورت کاملا دقیق مشاهده کنید. اطلاعات این سایت بسیار دقیق بوده و وقتی پیشبینی هوای مثلا سی روز بعدش درست از آب در میاید، قطعا متعجب خواهید شد. با این حال اگر قصد سفر به مناطقی از کشورمان را طی دو هفته اینده دارید، با مراجه به این سایت و درج نام شهرهای که قصد سفر به آن را دارید، میتوانید وضعیت هوای هر منطقه را تا پایان تعطیلات مشاهده کنید و با اطلاع از وضعیت هوا، از مسافرت همراه خانواده لذت ببرید. سایت مذکور رایگان است و امکان دسترسی به آن از طریق اینترنت متصل به موبایل هم طبعا فراهم است.
  • بدون نام IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۹
    2 2
    msn هم هست که شهرتون رو تا چند روز پیشگویی میکنه .البته من پیشگویی شهرهای دیگر دنبال نکردم.