تهران اگر اندکی ترافیک سبک تری داشت، شهری قابل زندگی و دوست داشتنی تر بود. اما تهران و ترافیک گویا با هم معنی می دهند. با این حال چاره حل مشکل ترافیک تهران چیست؟

سردار محمد رویانیان، رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور و فرمانده سابق پلیس راهنمایی و رانندگی در گفتگو با خبرآنلاین به این سوال پاسخ داده است. بشنوید؛

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 207659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    6 3
    باور بفرمائید بیشتر مشکل ترافیک تهران در خیلی از بخش های این شهر مربوط به مغازه ها می باشد .... لطفا این نکته رو به گوش مسئولین برسونید تو هر مغازه 5 نفر نشستن علاف که جز واسطه گری کار دیگه ای هم ندارند اینا هر کدومشون ماشین دارن بعلاوه اینه سرویس همین معازه ها هم با ماشین انجام میشه. میخواهید معضل ترافیک حل بشه مراکز خرید رو تو مملکت توسغه بدید و مغازه ها رو جمع کنید یا توری بهشون مالیات ببندید که خودشون حمع کنن برن.....
    • بدون نام IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      1 0
      با همه نظرت موافق بودم به جز اضافه کردن مالیات / اگر مدیران کار خودشون رو بلد نیستن که نباید مردم رو آزار داد
    • بدون نام IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      2 0
      همین طوره آقای رویانیان / خیابون ها / شهرها / کشور و مردمش همه و همه باید توسعه پیدا کنه
  • باران IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    5 0
    نه اینکه همه چیزای دیگه اش درست شده !!
  • بدون نام IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
    1 1
    من يك خانمم كه هر روز از شهريار با ماشين شخصي ميام تهران وسط شهر محل كارمه. در ساعت هفت صبح از ورودي تهران نزديكاي اكباتان توي ترافيكم تا سر بهبودي كه اوج ترافيكه ! واقعاً آدم صبوريم كه روزو شب خودمو توي ترافيك به بي خيالي ميزنم كه اين ترافيك خسته كننده و اعصاب خورد كن را تحمل كنم ! ديگه واقعاً شورش در اومده ! حالا به خاطر ترافيك و دو ساعت صبح و دو ساعت شب كه توي راهم رفتم كرج نزديك مترو خونه خريدم تا بدون ماشين با مترو رفت و آمد كنم ! اما ميدونم كه تا وقتي اين شركتهاي خودرو ساز مثل نقل و نبات خودرو توليد ميكنند و مركز شهر تهران خالي از ادارات دولتي و مغازه ها و تمركز نميشه اوضاع از اين بدتر ميشه كه بهتر نميشه ! امروز فرداست كه مسير آزادي تا امام حسين ع ريزش كنه! زير مترو و رو هم خودروها !
  • بدون نام NL ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
    0 0
    زمانیکه دولت تصمیم قاطع بگیره برای کنترل و محدود کردن تردد خودروهای تک سرنشین بیشتر مشکل ترافیک حل خواهد شد. البته مقداری از این مشکل هم به دست خود ما شهروندان با درک و فهم بالا حل خواهد شد اینکه کمی به خودمان سختی بدیم و متحد عمل کنیم واز آوردن ماشین شخصی برای سرکار رفتن و نون خرید از سر کوچه مون و ...... خودداری کنیم .