۰ نفر
۲۹ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۹

فارس نوشت:

منابع آگاه عرب از واگذاری 70 درصد مسئولیت های امیر قطر به ولیعهد این کشور و کشمکش بین امیر قطر و نخست وزیر این کشور خبر دادند.
 منابع عرب آگاه در حوزه خلیج فارس در گفت‌وگو با هفته نامه المنار چاپ فلسطین از واگذاری 70 درصد مسئولیت های امیر قطر به ولعیهد این کشور خبر دادند که با نخست وزیر قطر خصومت دارد.

این منابع افزودند: بیش از 70 درصد مسئولیت های امیر قطر به ولیعهد سپرده شده است که با حمد بن جاسم نخست وزیر این کشور خصومت دارد.

این منابع فاش کردند امیر قطر از بیماری کلیوی رنج می برد و پزشکان به وی توصیه کرده اند که باید استراحت کند.

برپایه این گزارش، حمد بن جاسم بعد از شکست توطئه خود علیه ملت سوریه شوکه شده است و ممکن است که جایگاه خودش در این امیر نشین را به عنوان هزینه این شکست از دست بدهد.

این منابع گفتند که خانواده امیر قطر (همسر و فرزندانش) و نزدیکان آنها از خاندان آل ثانی هم اکنون درحال اقدام برای تحریک قبیله علیه نخست وزیر قطر هستند که بیشترین خدمت و وفاداری به اسرائیل و‌ آمریکا در منطقه خلیج فارس را دارد.

به گفته این منابع، حمد بن جاسم به نزدیکان خود گله کرده است که امیر قطر و خانواده او در پس پرده رسوایی دخترش در شهر لندن هستند.

روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز اخیرا فاش کرد که نیروهای امنیتی انگلیس دختر نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر را به اتهام مفاسد اخلاقی و فحشا در یک خانه فساد در لندن دستگیر کرده‌اند.

فایننشال تایمز نوشت که نیروهای امنیتی و پلیس انگلیس روز گذشته به آپارتمانی در شهر لندن، پایتخت انگلیس به دلیل مظنون بودن به جای دادن اسلام‌گرایان در خود یورش بردند.

این روزنامه انگلیسی در ادامه می‌افزاید: هنگام ورود به این آپارتمان نیروهای امنیتی و پلیس انگلیس با صحنه غافلگیر کننده‌ای مواجه شدند، چون با خانه فسادی روبرو شدند که مخصوص عرب‌های مقیم لندن است.

آنها افراد این خانه را در وضعیت‌های نابهنجار و در حال ارتکاب زنا بازداشت کردند و غافلگیری‌ بزرگ برای آنها این بود که این نیروها پس از بازداشت افراد این خانه متوجه شدند، دختر شیخ "حمد بن جاسم"، نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر نیز در بین این افراد است.

روزنامه فایننشال تایمز تاکید می‌کند که نیروهای پلیس و امنیتی انگلیس "سلوی حمد بن جاسم"، دختر شیخ حمد، نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر را نیمه عریان با یک مرد بازداشت کرده‌اند.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 208355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =