قدردانی کبیری از تحول چشمگیر در بخش‌های مختلف خدمات شهری جزیره کیش

محمد کبیری در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت عمران، آب و خدمات، با اشاره به تحول چشمگیر در بخش‌های مختلف خدمات شهری جزیره کیش گفت : در سه ماه پایانی سال گذشته، اقداماتی رقم خورد که نه‌تنها با عملکرد نه ماه نخست سال قابل مقایسه نبود، بلکه چندین برابر آن اثربخش و مشهود بود. این جهش بزرگ، نتیجه انسجام، توان فنی و مدیریت متعهدانه مهندس عدلی و تیم پرتلاش ایشان است که توانستند در مدت زمانی کوتاه، چهره‌ای نو از خدمات شهری کیش ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، محمد کبیری با اشاره به تحول چشمگیر در بخش‌های مختلف خدمات شهری جزیره کیش گفت : در سه ماه پایانی سال گذشته، اقداماتی رقم خورد که نه‌تنها با عملکرد نه ماه نخست سال قابل مقایسه نبود، بلکه چندین برابر آن اثربخش و مشهود بود. این جهش بزرگ، نتیجه انسجام، توان فنی و مدیریت متعهدانه مهندس عدلی و تیم پرتلاش ایشان است که توانستند در مدت زمانی کوتاه، چهره‌ای نو از خدمات شهری کیش ارائه دهند.
وی همچنین به پیشرفت‌های حاصل‌شده در حوزه ورزش اشاره کرد و افزود: «برگزاری رویدادهای متنوع و پرمخاطب ورزشی، نقش مهمی در افزایش نشاط اجتماعی و ارتقای سلامت عمومی در جزیره داشته و باید به‌عنوان یک دستاورد اجتماعی نیز مورد توجه قرار گیرد.»
کبیری با بیان اینکه یکی از چالش‌های مزمن در حوزه شهرسازی، معطلی پرونده‌های سنواتی بوده است، گفت: «بخشی از این پرونده‌ها که سال‌ها به‌دلایل حقوقی و مدیریتی بلاتکلیف مانده بودند، با ورود جدی شرکت عمران و رویکرد مسئله‌محور مدیریت فعلی، اکنون در مسیر حل قرار گرفته‌اند؛ موضوعی که بیانگر توجه به ریشه‌های توسعه شهری است.»
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به عملکرد شرکت در ایام پرتردد تعطیلات نوروز، تصریح کرد: «در شرایطی که جزیره با موج سنگین سفرهای نوروزی مواجه بود، عملکرد شرکت عمران، آب و خدمات نه‌تنها منظم و کم‌نقص بود، بلکه در سطح ملی نیز قابل الگوبرداری به‌نظر می‌رسید.
مجموعه‌ای از اقدامات عمرانی، مدیریتی، عملیاتی و زیباسازی شهری، تصویری تازه و مثبت از کیش در ذهن میهمانان نوروزی ایجاد کرد.»
او همچنین با نقل قولی از یکی از میهمانان خارجی که زیبایی و تمیزی کیش را از برخی شهرهای مشهور جهان بالاتر دانسته بود، گفت: «این سطح از رضایتمندی، ثمره تلاش بی‌وقفه همکاران در شرکت عمران است که امروز به‌درستی، ویترین سازمان منطقه آزاد به‌شمار می‌رود.»
کبیری با تأکید بر اهمیت جهت‌گیری توسعه‌ای در فعالیت‌های این شرکت، اولویت‌هایی از جمله نوسازی ناوگان خدماتی، ارتقای نظام پسماند، بهسازی سیما و منظر شهری، و پیشبرد پروژه‌هایی نظیر دهکده المپیک را از محورهای آینده دانست و افزود: «با ظرفیت‌های موجود در شرکت، این پروژه‌ها می‌توانند به الگویی از توسعه پایدار و هوشمند در جزیره تبدیل شوند.»
او همچنین خواستار ایجاد دو کمیته تخصصی در تمامی شرکت‌های زیرمجموعه سازمان منطقه آزاد شد. به گفته وی، تشکیل «کمیته درآمدهای پایدار» و «کمیته مدیریت پروژه» (PMO) ضرورتی راهبردی برای ارتقای بهره‌وری و حکمرانی بهتر است. کبیری تأکید کرد که باید برای هر کمیته مسئول مشخص تعیین و گزارش عملکرد آن به‌صورت منظم به دفتر مدیریت سازمان ارائه شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با ابراز همدلی با دغدغه‌های مدیریتی شرکت عمران، خاطرنشان کرد: «در موضوعات مرتبط با بودجه، تأمین منابع و تقویت انگیزه کارکنان، سازمان در کنار شماست و حمایت کامل خود را اعلام می‌دارد. از دیگر شرکت‌های تابعه نیز انتظار می‌رود با همین نگاه هم‌افزا برای بهبود خدمات و تحقق چشم‌انداز توسعه پایدار جزیره، گام بردارند.»
وی در پایان با اشاره به مزیت‌های کم‌نظیر کیش در حوزه زیرساخت، گفت: «کیش تنها نقطه در کشور است که آب و برق پایدار دارد؛ مزیتی که باید آن را به‌درستی معرفی و به آن افتخار کنیم. این دستاورد، نماد ثبات، امنیت و کارآمدی در جزیره است و باید با اطلاع‌رسانی هدفمند به مزیت رقابتی کیش در جذب سرمایه و گردشگر تبدیل شود.»

کد خبر 2098582

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار