مهدی غضنفری وزیر صنعت،معدن و تجارت به رسم هر سال جدید، امروز به میان خبرنگاران آمد تا در فضای غیر خبری از نزدیک با نیازهای آنها در حوزه اطلاع رسانی با خبر شود.

از آنجاییکه به رسم هر سال، پس از تعطیلات نوروز مهدی غضنفری دیداری با خبرنگاران دارد و این دیدار در فضای غیر خبری است، قرار بر این نیست جزییاتی از این نشست رسانه ای شود.

غضنفری در این نشست بر خلاف روال که خبرنگاران سوال می پرسند و مسئولان باید جواب دهند، کاستی ها و ضعف های موجود در بخش صنعت، معدن و تجارت  را از طریق خبرنگاران رسانه های مختلف شنید و تمامی آنها را یادداشت کرد. او بارها در طول نشست تاکید کرد که در این نشست نمی خواهد پاسخگو باشد و بیشتر تمایل دارد دغدغه خبرنگاران را به عنوان عناصر اطلاع رسانی بشنود تا در پی رفع کاستی ها عمل کند.  

وي كه به رسم هر ساله به مناسبت ايام سال جديد نمايندگان رسانه ها را به حضور طلبيده بود، قصد داشت تا نقطه نظرات آنها را در حوزه اطلاع رساني درباره وزارت صنعت،معدن و تجارت جويا شود.

در اين نشست، خبرنگاران و نمايندگان رسانه هاي كشور مسائل و مشكلات حوزه اطلاع رساني در ارتباط با وزارت صنعت،معدن و تجارت را با دكتر غضنفري در ميان گذاشتند.
 

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 211400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =