۱ نفر
۲۵ شهریور ۱۴۰۴ - ۱۹:۰۰
ببینید| وقتی پول جای محتوا را گرفته است

عاطفه باقری، نویسنده کودک‌ونوجوان و شاعر، در کافه‌خبر خبرآنلاین، به تجاری شدن صنعت نشر و معایب آن اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عاطفه باقری، نویسنده کودک‌ونوجوان و شاعر با حضور در کافه‌خبر خبرآنلاین با موضوع بررسی مشکلات ادبیات حوزه کودک‌ونوجوان اشاره کرد برخی ناشران صرفا به سود تجاری خود فکر می‌کنند و توجهی به محتوا ندارند.

 او در این رابطه گفت: «ناشران خوب هم داریم؛ ناشران قدیمی که در این حوزه فعال‌اند و کارهای خوبی انجام می‌دهند. اما میزان تولید محتوا برای کودک به آن اندازه‌ای که انتظار می‌رود، نیست و متأسفانه بیشتر رویکرد ناشران تجاری است تا فرهنگی.»

برای مطالعه کامل این گفتگو اینجا کلیک کنید. 

۵۹۲۴۴

کد خبر 2115781

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار