هدایت​الله میرمرادزهی می​گوید رئیس مجلس آینده باید روحیه همدلی و تعامل داشته باشد.

منتخب مردم سراوان در مجلس نهم در گفت وگو با خبرآنلاین در ارزیابی از عملکرد مجلس هشتم، گفت: هر مجلسی برای خودش یک مبنا و معیار دارد. در مجلس هشتم براساس اصلاح آیین نامه داخلی، بسیاری از امور نظارتی تسهیل شد و مجلس توانست جایگاه نظارتی خود را تثبیت کند.
 وی ادامه داد: معتقدم در مجلس نهم باید براساس شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است، تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی در دستور کار مجلس قرار بگیرد تا از این طریق مشکلات اقتصادی بخش تولید کاهش یابد.
میرمرادزهی که سابقه حضور در مجلس هفتم را هم دارد با بیان اینکه توفیقات حاصل شده نباید ما را راضی کند و هر چه می توانیم باید رو به جلو حرکت کنیم، اظهار داشت: نمایندگان مجلس نهم باید با همدلی گامی به جلو بردارند تا خواسته های به حق مردم در خصوص گرانی های به وجود آمده در کشور رفع شود.
 وی درباره ویژگی های مطلوب رئیس مجلس نهم هم گفت: تعامل با همه نیرو های مجلس از جمله ویژگی هایی است که رئیس مجلس آینده باید آن را دارا باشد. ضمن اینکه باید بخش اقتصادی کشور با استفاده از پتانسیل های موجود در مجلس، ساماندهی شود و با کم کردن تنش ها به سمت وحدت در کشور حرکت کنیم.
منتخب مردم سراوان در خصوص فراکسیون های مجلس نهم هم پیش بینی کرد که جبهه پایداری، رهروان ولایت و اصولگرایان از جمله فراکسیون های مهم مجلس نهم باشند.
/29212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 213451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
    0 0
    شعار نه! فرموده رهبر معظم باید به عمل برسد اگر قدر این رهبر دلسوزی که در همه ی ابعاد به فکر مردم و کشور هستند را بدانیم و به فرمایشاتشان عمل کنیم از هر نظر برنده هستیم