مهر نوشت:

مدیرعامل شهر جدید پردیس از ثبت نام بیش از 13 هزار نفر برای مسکن مهر پردیس از طریق دفاتر پستی خبر داد و گفت: افرادی که توان پرداخت سهم آورده خود را ندارند، برای مسکن مهر پردیس ثبت نام نکنند.

مهدی هدایت  با بیان اینکه تاکنون 60 هزار متقاضی از دفاتر پستی مدارک مسکن مهر پردیس را دریافت کرده اند، گفت: بخش زیادی از متقاضیان هم ازطریق سایت، مدارک را تهیه کرده اند؛ بنابراین نمی توان آمار دقیقی از مراجعه متقاضیان ارایه داد.

مدیرعامل شهر جدید پردیس افزود: تاکنون 13 هزار متقاضی از طریق دفاتر پستی ثبت نام کردند و دفاتر پستی روزانه 2 تا 3 هزار مدرک را تحویل می گیرند که به منظور کاهش مدت زمان، تحویل مدارک مدیریت و سازماندهی شده است.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود که تا آخر هفته دیگر ثبت نام واحدها به پایان برسد، اظهار داشت: در این دوره برای 40 هزار واحد مسکن مهر ثبت نام انجام می گیرد و در دور بعدی ثبت نام 40 هزار واحد دیگر آغاز می شود.

هدایت تصریح کرد: پس از تکمیل پرونده به متقاضی اعلام می شود که 5 میلیون تومان سهم آورده خود را واریز کند که در این مرحله اگر متقاضی پول را در موعد مقرر واریز نکرد از مسکن مهر حذف می شود.

مدیرعامل شهر جدید پردیس با تاکید بر اینکه آنهایی ثبت نام کنند که توانایی پرداخت سهم آورده خود را دارند، گفت: برخی از متقاضیان در اواسط پروژه اعلام می کنند که توان پرداخت را ندارند بنابراین حذف می شوند در حالیکه این واحد حق یک متقاضی دیگر بوده است.

ثبت نام مسکن مهر پردیس از 16 خرداد ماه آغاز شده است و تا یک ماه دیگر ادامه خواهد داشت. واحدهای 15 میلیون تومانی در 8 طبقه 2 خوابه و با پارکینگ محوطه و واحدهای دیگر که از 20 میلیون تا 30 میلیون آورده نیاز دارد در سه یا چهار طبقه و یا به صورت سه خوابه ساخته خواهد شد، ضمن آنکه پارکینگ این واحدها در پایلوت تامین می‌شود و شرایط مناسب‌تری نسبت به واحدهای 15 میلیون تومانی دارد.

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 219672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
    51 9
    حالا كه پول نداريم بريم بميريم چطوره راضي مي شيد!!!!
    • پدرام IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
      9 9
      داداش نداری خود ننویس مجبوری مگه
  • نويد IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
    34 0
    من مهر سال گذشته (1390) ده و نيم ميليون ابتداي كار دادم الان مي گن 5 ميليون ديگه بيار قرار داد ببنديم براي 1 خوابه موقع تحويل هم 3 تا 4 ميليون بايد بدي يعني درمياد 5/18 تا 5/19 . براي 2 خوابه ميگن يازده و نيم ميليون بده قرارداد ببنديم و موقع تحويل هم 10 ميليون بايد بدي يعني در مياد 32 ميليون
  • مسكني US ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
    36 4
    پس اينهمه بوق و كرنا و ....شعار بود. حيف اين مردم.مسكن فقرا مسكن مهر است . چقدر شعار تبليغاتي خوبي بود.
  • ناله IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
    1 4
    سلام یه خونه کوچیک که ارزشش در حد 10 متر آپارتمان در تهراننیست توی یه شهرستان به من ارث رسیده. ایا از لیست متقاضیان حذف میشوم؟ چه کار باید بکنم؟ می تونم الان اونو به اسم کسی دیگر ازفامیل بکنم؟
    • اخوان IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
      4 2
      سلام اگر 2 دانگ از ملكي بنام كسي باشد و لي آن ملك در اختيار كس ديگري باشد مسكن مهر به او تعلق مي گيرد؟
  • حمید IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
    5 2
    سلام چرا کسانی که از مسکن مهر پرند انصراف داده اند نمیتوانند در پردیس ثبت نام کنند؟(در صورتی که هیچ بخشنامه ای ویا هیچ اطلاع رسانی در این مورد تا 18 خرداد نبوده و حتی در فرمهای ثبت نام پردیس چنین موردی گنجانده نشده) من در مراحل اولیه انصراف دادم یعنی هیچ پولی واریز نکردم آیا امیدی هست برای ثبت نام ؟تو رو خدا پیگیری کنید
  • محمد IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
    2 0
    من كارمندم و اول زندگيمه قرار شد طلا نخرم و عروسي نگيرم تا بتونم مسكن پرديس بنويسم اما حالا ميبينم گرون تر شده و از 25 ميليون شده 32 ميليون اخه از كجا بيارم ديگه؟ بگم سرويس طلا و عروسي نگرفتم واسه چي؟
  • جواد IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
    1 0
    سلام دوستانی بنده ثبت نام کردم ولی هنوز خبری نشده از کجا باید بفهمم که تایید شدم؟ لطفا راهنماییم کنید خیلی به این مسکن نیاز دارم نمیخوام عقب بیافتم لطفا اگه کسی خبر داره حتما میل کنه این واریزی رو باید به چه حسابی بریزیم کی و چقدر؟روی سایت چیزی ننوشته فقط گفته موقع ثبت نام واریزی 10 تومنی داریم