«تبلیغات و فرهنگ» با هدف تشریح گوشه ای از تعاملات پیچیده عصر رسانه و با نسبتی برآمده از منظر و چشم انداز فاخر و فراخ فرهنگ نوشته شده است.

 به گزارش خبرآنلاین، کتاب «تبلیغات و فرهنگ» (مرزهای تعامل و تقابل) نوشته عیسی کشاورز منتشر شد. این کتاب که یک دفتر آموزشی - کاربردی مناسب برای اهالی فرهنگ در حوزه تبلیغات است؛ با دو دفتر تبلیغات و فرهنگ همراه است که در توضیح پشت جلد آن عنوان شده است: «در این کتاب نویسنده به شیوه‌ای بنیادین به مبحث رابطه‌ی بین تبلیغات و فرهنگ و مرز‌های تعاملی و تقابلی این دو در حیات جوامع انسانی با تأکید بر جامعه‌ای ایرانی پرداخته است. کتاب مشتمل بر دو دفتر است؛ دفتر نخست با عنوان «تبلیغات» به طور عمده به تعریف‌ها و راهبرد‌ها و معرفی انواع رسانه‌ها و تناسب آن‌ها با موضوع تبلیغ و روش تبلیغ پرداخته است.

در دفتر دوم که عنوان «فرهنگ» به خود گرفته، نویسنده به قملرو مسائل تئوریک وارد می‌شود و تعریف‌های متعددی را که از فرهنگ شده است، از زبان و نگاه پژوهشگران ایرانی و غربی نقل می‌کند. آن‌چه در خصوص این کتاب باید گفته شود، نگاه کارکردی آن است که به هیچ وجه جنبه‌ی انتزاعی ندارد و اگرچه مسائل به صورت تئوری و نظری مطرح شده‌اند؛ اما با واقعیت‌های عینی ایران تطبیق داده شده‌اند.»

«تبلیغات و فرهنگ» کتابی کاربردی و نه انتزاعی و مفهومی با قیمت 5500 تومان از سوی انتشارات سیته به چاپ رسیده است.

 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز می توانند با پرداخت هزینه پستی، تلفنی سفارش خرید بدهند.

6060

کد خبر 221022

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =