به گزارش خبرآنلاین، کتاب «تبلیغات و فرهنگ» (مرزهای تعامل و تقابل) نوشته عیسی کشاورز منتشر شد. این کتاب که یک دفتر آموزشی - کاربردی مناسب برای اهالی فرهنگ در حوزه تبلیغات است؛ با دو دفتر تبلیغات و فرهنگ همراه است که در توضیح پشت جلد آن عنوان شده است: «در این کتاب نویسنده به شیوهای بنیادین به مبحث رابطهی بین تبلیغات و فرهنگ و مرزهای تعاملی و تقابلی این دو در حیات جوامع انسانی با تأکید بر جامعهای ایرانی پرداخته است. کتاب مشتمل بر دو دفتر است؛ دفتر نخست با عنوان «تبلیغات» به طور عمده به تعریفها و راهبردها و معرفی انواع رسانهها و تناسب آنها با موضوع تبلیغ و روش تبلیغ پرداخته است.
در دفتر دوم که عنوان «فرهنگ» به خود گرفته، نویسنده به قملرو مسائل تئوریک وارد میشود و تعریفهای متعددی را که از فرهنگ شده است، از زبان و نگاه پژوهشگران ایرانی و غربی نقل میکند. آنچه در خصوص این کتاب باید گفته شود، نگاه کارکردی آن است که به هیچ وجه جنبهی انتزاعی ندارد و اگرچه مسائل به صورت تئوری و نظری مطرح شدهاند؛ اما با واقعیتهای عینی ایران تطبیق داده شدهاند.»
«تبلیغات و فرهنگ» کتابی کاربردی و نه انتزاعی و مفهومی با قیمت 5500 تومان از سوی انتشارات سیته به چاپ رسیده است.
ساکنان تهران برای تهیه این کتاب کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز می توانند با پرداخت هزینه پستی، تلفنی سفارش خرید بدهند.
6060
نظر شما