دوبى: سریع ترین شهر دنیا کتابى است که به چگونگى شکل گیرى شهر دوبى و توسعهٔ آن به صورت داستانى مى پردازد و خواننده را در عین این که با خود همسفر مى کند، اطلاعات مفیدى نیز در اختیارش مى گذارد.

به گزارش خبرآنلاین، نشر نی کتاب «دوبی» سریع‌ترین شهر دنیا نوشته جیم کرین با ترجمه هرمز همایون‌پور  در 412 صفحه روانه بازار نشر کرد. این کتاب خواندنی که سیر صعودی یک شهر جهانی را از ابتدا تا امروز به تصویر کشده است با قیمت 10 هزار تومان منتشر شده است.

به گفته ناشر این کتاب «سرگذشت یک دهکده کوچک و پر گل‏ولاى عرب است که از دزدان دریایى و جنگجویان مذهبى گرفته تا دیکتاتورها طى سالیان بر آن حکمروایى داشتند. کسى تصور نمى‏کرد که این دهکده کوچک روزى به شهرى بدل شود که لقب سریع‏ترین شهر دنیا را به خود اختصاص دهد. در 1960، دوبى سفرى آغاز کرد که از هر آن‏چه عرب‏ها در چندین صدسال‏ انجام داده بودند، هیجان‏انگیزتر بود. شهر با گذشت زمان بزرگ‏تر و درخشان‏تر شد. دهکده‏نشینان که پدران‏شان ملخ مى‏خوردند، حال رداهاى شفاف گلدوزى‏شده به تن مى‏کردند و سالمندان بى‏سواد با جت‏هاى شخصى به خرید مى‏رفتند.» دوبى: سریع‏ترین شهر دنیا کتابى است که به چگونگى شکل‏گیرى شهر دوبى و توسعهٔ آن‏ به‏صورت داستانى مى‏پردازد و خواننده را در عین این‏که با خود همسفر مى‏کند، اطلاعات‏ مفیدى نیز در اختیارش مى‏گذارد.

بنابراین گزارش، چاپ چهارم «روش‌های نوین درمان طبیعی» نوشته بیل گاتلیب با ترجمه رشاد مردوخی نیز از سوی همین ناشر و در شاخه پزشکی و بهداشت منتشر شد.  بخش اول این کتاب شانزده روش درمان طبیعی مرسوم در کشورهای پیشرفته (فشاردرمانی، عطردرمانی، آیورودا، گل‌درمانی، خوراک‌درمانی، گیاه‌درمانی، زهردرمانی (هومئوپاتی)، آب‌درمانی، خیال‌درمانی، افشره‌درمانی، ماساژدرمانی، بازتاب‌درمانی، آرامش و مراقبه، آوادرمانی، ویتامین‌درمانی و یوگا) را معرفی می‌کند.


در بخش دوم کتاب درمان 160 بیماری و ناخوشی به روش‌های مختلف ارائه شده است و خواننده بسته به علاقه‌مندی خود به نوع خاصی از درمان طبیعی، روش درمان را برمی‌گزیند و آن را به‌کار می‌بندد.
 

این کتاب ارزشمند و کاربردی نیز 9600 تومان قیمت دارد.

 

ساکنان تهران برای تهیه این دو کتاب کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز می توانند با پرداخت هزینه پستی، تلفنی سفارش خرید بدهند.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 220585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رهگذر AE ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    23 0
    امارات از لحاظ جاذبه های تاریخی و طبیعی (نه سازه های مدرن امروزی)جزو پنج کشور آخر دنیاست و ایران جزو پنج کشور اول دنیا اما در دنیای امروزی از لحاظ جذب توریست و سرمایه اونها جزو پنج کشور اول دنیا هستند و ما جزو پنج کشور آخر دنیا. البته تفاوتهای دیگری هم هست مثل اینکه 1- ایران دارای چهار فصل است نه گرم و مرطوب و بیابانی 2- ایران دارای ظرفیت نامحدود نیروی کار و متخصص است و متکی به نیروی انسانی دیگر کشورها نیست3- ایران دارای منابع عظیم انرژی است در حالیکه دبی تقریبا عاری از این منابع است(چاههای نفت و گاز در امارتهای دیگر و بالاخص ابوظبی است و سهم بسیار ناچیزی شامل دبی میشود) تنها و تنها تفاوت آنها با ما مدیریت دقیق و تخصصی است و لاغیر