فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تقویت نیروهای حاضر در طرح سالم سازی دریا گفت: امنیت شبانه تفرجگاهها توسط پلیس تامین می شود.

به گزارش خبرآنلاین، سردار اسماعیل احمدی مقدم ظهر در حاشیه همایش هیئت رئیسه بازنشستگان نیروی انتظامی گفت : از 25 خرداد همزمان با تعطیلی مدارس طرح تابستانه پلیس برای امنیت راهها، تسهیل ترافیک، امنیت تفرجگاهها و شهرهای مسافرتی آغاز شد.
وی گفت:در طرح تابستانه واحدهای پلیس افزایش یافته و زمان شیفت آنها نیز به منظور تامین امنیت شبانگاهی هموطنان تا پاسی از شب افزایش یافت زیرا نباید مشکلی در امنیت افرادی که شبها برای تفریح در تفرجگاهها حاضر می شوند، بوجود آید.
فرمانده نیروی انتظامی در مورد اجرای طرح سالم سازی دریا در فصل تابستان گفت: وضعیت سواحل کشور سال به سال روبه بهبود است و در مناطقی که دارای نجات غریق نبود و مشکلاتی بوجود می آمد به مناطق طرح سالم سازی دریا افزوده شده اند و افراد می توانند در این مناطق کمپ و چادر بزنند چراکه این مناطق دارای حداقل امکانات است و تامین امنیت اخلاقی این مناطق نیز میسر است.
به گفته فرمانده نیروی انتظامی، نیروهای حاضر در طرح سالم سازی دریا در دو استان گلستان و مازندران تقویت شدند و نیروهای کمکی به این مناطق اضافه شد تا بتوانیم نسبت به گذشته وضعیت بهتری را شاهد باشیم.
45232
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 222084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
    4 18
    مرسي سردار... خواهشا تفريگاهها رو از وجود ارازل و اوباش هم پاك كنيد