سرهنگ محمدی، امروز از دستگیری یک سارق خودر در بزرگراه ستاری خبر داد و جزییات شناسایی این متهم را بیان کرد.

 به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علی محمدی، سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، ضمن اشاره به دستگیری یک سارق خودرو در محدوده بزرگراه ستاری، اعلام کرد که این خودرو از مرزداران به سرقت رفته بود. این مقام انتظامی در این خصوص گفت: روز گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری 138 جنت آباد هنگام گشتزنی در محدوده بزرگراه شهید ستاری بودند که متوجه مشخصات مخدوش یک خودروی پراید، می شوند. با توجه به اینکه احتمال مسروقه بودن خودرو می رفت، ماموران اقدام به استعلام مشخصات خودرو از طریق سیستم فایلرپرو پلیس تهران بزرک می کنند که طی آن معلوم می شود یک خودرو با مشخصات مشابه در روز گذشته در بلوار مرزداران به سرقت رفته و اکنون پرونده آن در کلانتری 139 مرزداران در دست تحقیق و بررسی است.
سرهنگ محمدی افزود: با مسجل شدن مسروقه بودن خوردو، بلافاصله ماموران به راننده دستور توقف داده و از او می خواهند که خودرو را به کناره بزرگراه هدایت کرده و متوقف شود اما راننده که ابتدا نشان داد می خواهد دستور پلیس را انجام دهد، در فرصتی مناسب بر سرعت خود افزوده وی سعی می کند با ویراژ دادن از میان خودروهای عبوری، متواری شود. با این اقدام راننده خودروی مسروقه، ماموران نیز به تعقیب وی پرداخته و ضمن هماهنگی با ماموران راهنمایی و رانندگی مستقر در بزرگراه ستاری، موفق می شوند این راننده را متوقف کرده و به همراه خودرو به کلانتری منتقل کنند. متهم در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفت و در اعترافات خود عنوان داشت که خودرو را از یک خانه در بلوار مرزداران به سرقت برده است که پس از هماهنگی با ماموران پرونده سرقت در کلانتری مذکور متهم برای ادامه تحقیقات به کلانتری 139 مرزداران منتقل شد که پس از دعوت از مالک خودرو و شکایت نتظیمی وی، هر دو نفر به دادسرا معرفی شدند.

سرهنگ محمدی، در پایان عنوان کرد که خودروی مسروقه به پارکینگ شهرزیبا منتقل شد تا در خصوص استرداد آن به مالک اصلی دستورات مقام قضایی صادر شود.
301282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 223708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =