۰ نفر
۱۰ تیر ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۳

فارس نوشت:

سرپرست سازمان هدفمندی یارانه‌ها با بیان اینکه زمان اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها به موقع اعلام خواهد شد گفت: پرداخت 28 هزار تومان یارانه نان به معنای اجرای فاز دوم نیست.

 بهروز مرادی  در مورد یارانه 28 هزار تومانی نان افزود: آزاد شدن 28 هزار تومان یارانه نان و پرداخت به مردم به منزله اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها نیست و اگر فاز دوم قرار باشد اجرا شود به موقع اطلاع رسانی خواهد شد.

سرپرست سازمان هدفمندی یارانه‌ها افزود: منطق پرداخت 28 هزار تومان برای یارانه نان اینگونه بود که قیمت نان سنگک درتهران از 500 تومان به 600 تومان افزایش یافته و اگر هر نفر روزانه یک قرص نان مصرف کند یعنی روزانه صد تومان به هزینه او افزوده شده است.

مرادی تاکید کرد: برای یک ماه سه هزار تومان به هزینه هر نفر بابت گران شدن نان به طور میانگین اضافه شده بود که برای 9 ماه باقیمانده سال به ازای ماهی سه هزار تومان در مجموع 27 هزار تومان یارانه پرداخت شد و برای 10 روز باقیمانده از ماه گذشته نیز 1000 تومان و در مجموع 28 هزار تومان به ازای هر نفر به ازای جبران افزایش قیمت نان افزوده شد.

مرادی تاکید کرد: پرداخت 28 هزار تومان یارانه نان به هیچ وجه به معنای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها نیست.

سرپرست سازمان هدفمندی یارانه ها گفت:‌به محض تصمیم دولت برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها این امر به اطلاع مردم خواهد رسید.

 

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 224370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • الهه IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
    13 1
    آقا برای ما که 28000 تومان واریز نشده به چه معنی است؟!!!! سرپرست سازمان هدفمندی که می فرماین کسی از مرحله اول حذف نشده پس 28000 تومان ما کجاست؟؟
  • بدون نام IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
    8 1
    چه منطق زیبایی
  • الهه IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
    3 2
    امروز یازدهم تیرماه 91 یک عدد نون سنگک خریدم 1500 تومن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! آقا میشه به ما یارانه ندین و در عرض یک هفته 50 درصد هم روی قیمتها نکشین؟!!!!!!!!!!!!!!!