در حالی که بیژن نوباوه معتقد است نمایندگان نباید در امور اجرایی دخالت کنند، کوثری دیگر نماینده تهران می گوید: برخی از تغییرات کنونی در استانداری ها«غیر قابل قبول» است.

بیژن نوباوه نماینده مردم تهران در مجلس نهم در گفت وگو با خبرآنلاین درباره زمزمه تغییر احتمالی استاندار تهران و نظر مجمع نمایندگان تهران،گفت: من این خبر را از شما می شنوم البته درباره استان تهران شرایط با دیگر استانها متفاوت است و پیش از این هم نظر نمایندگان تهران را جویا نمی شدند.
وی که می گفت به دلیل کلانشهر بودن تهران، کسی باید در این پست قرار بگیرد که توانمند باشد و ما هم در این زمینه بررسی می کنیم ولی اولین بار است از شما می شنوم قرار است استاندار تهران تغییر کند در خصوص ارزیابی اش از تغییرات رخ داده در مدیریت ارشد اجرایی دو استان کشور، گفت: وظیفه ما دخالت در امور اجرایی نیست. دولت حق دارد این اقدام را انجام دهد ولی در برخی از اوقات با توضیحات توجیحی این امر قانع کننده می شود.
در همین حال اسماعیل کوثری دیگر نماینده تهران درباره تغییرات اخیر در دولت به خبرآنلاین می گوید اگر این تغییرات براساس منطق باشد، اشکالی نیست ولی اگر براساس برخی مسائل جانبی دست به این تغییرات زده باشند، این امر قابل قبول نیست.
وی در پاسخ به این پرسش که چه ارزیابی از تغییرات رخ داده در مدیریت ارشد استان های قم و خراسان شمالی دارید، اظهار داشت: این سوال را باید از خود دولت بپرسید ولی من معتقدم برخی از این جابجایی ها «غیرمنطقی» و « غیر قابل قبول» است و کسی که در این زمینه تصمیم گرفته، باید پاسخگو باشد.
 کوثری درباره اینکه منشاء این اقدام را چه می دانید، گفت: معتقدم منطقی پشت سر این اقدامات نیست.
 نوباوه عضو جبهه پایداری هم امیدوار است بهتر انجام شدن امور اجرایی انگیزه اصلی دولت از این تغییرات باشد.
/27212
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 224772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =