رضا عطاران بازیگر و کارگردان سینما به برنامه «هفت» نرفت تا فیلم «خوابم می‌آد» بدون حضور او نقد شود.

به گزارش خبرآنلاین، مسعود فراستی، حسین معززی‌نیا و سیدمحمدحسینی سه منتقدی بودند که در غیاب عطاران در مورد فیلم او صحبت کردند.


حسین معززی‌نیا در ابتدای صحبت‌هایش از فریدون جیرانی یاد کرد و گفت که به نظر من اعتبار برنامه «هفت» ناشی از فعالیت جیرانی در این برنامه بود.


او در ادامه خطاب به محمود گبرلو گفت: «هر چند از آمدن شما خوشحالم اما نقش فریدون جیرانی در اعتبار این برنامه اهمیت دارد و فکر می‌کنم مدیران تلویزیون باید پای مجری که 2 سال برای چنین برنامه‌ای زحمت کشید و آنتن زنده در اختیار داشت می‌ایستادند و اگر مشکلی وجود داشت آن را اصلاح می‌کردند.»

 

گبرلو مجری و سردبیر برنامه «هفت» هم به قدردانی از فریدون جیرانی در اوین برنامه سری جدید اشاره کرد و گفت که بهتر است در یک برنامه به نقد «هفت» بپردازیم و در مورد این برنامه مفصل صحبت کنیم.

 

57247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 225920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سلام IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
    43 2
    سريال خانه به دوش[داستان آقا ماشاءاله (حميد لولايي) و باجناقش (غلامحسين لطفي)] رضا عطاران را از I FILM مي ديدم و يه چشم ديدم كه چقدر فضا بسته تر شده. تازه آن موقع كه براي اولين بار پخش مي شد(رمضان83‌) معتقد بودم دچار خودسانسوري فراوان است كه به پايان بندي بي سر و ته اين سريال منجر شد.
  • على سنجرى US ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
    58 5
    ابتدا ايشان تعداد شركت كنندگان نظرسنجى را بفرمايند؛نقد برنامه پيشكش!
    • رضا IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
      6 35
      جیرانی هم تعداد شرکت کننده ها رو نمی گفت چرا جو میدی؟
    • على سنجرى US ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
      23 4
      شما 7 رو ميديدى؟! اكثر اوقات آقاى جيرانى اعلام ميكرد چ تعداد در نظرسنجى شركت كرده اند
    • رضا IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
      0 17
      من همیشه هفت رو میدیدم چرا دروغ می گی برادر کجا آقای جیرانی همیشه تعداد شرکت کننده ها رو اعلام می کرد فقط مواقعی که تعداد شرکت کننده هاش بالای پانصد هزار نفر بود اعلام می کرد مثل موقعی که فیلم جرم رو نقد می کردن یا موقعی که نیکی کریمی رو دعوت کرده بودن که این اتفاق هم دو سه بار بیشتر نیفتاد این مثال ها رو هم زدم که بدونی هفت رو می دیدم
  • مونا IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
    76 9
    مگه کسی هم دوباره این 7 رو می بینه!!!!!!!
  • سینا IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
    90 3
    الحق و الانصاف هیچ کس همچون این مجری جدید نمی توانست ما را به این نتیجه برساند که : 1-فریدون جیرانی خوش تیپ بود. 2-فریدون جیرانی به اجرایش مسلط بود. 3-فریدون جیرانی تکثرگرا بود. 4-فریدون جیرانی باسواد بود. ....فریدون جیرانی یک فرشته بود!!!
  • بدون نام IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
    3 34
    نقد جیرانی بوده یا خوابم میاد ؟
  • حامد IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
    10 32
    واقعا وقتی فیلم خوابم می آد را دیدم حسرت عجیبی بر من مستولی شد حیرتزده فلاش بک زد م به سریال متهم گریخت و تک تک سکانسهای آن سریال را در ذهنم مرور کردم تا بتوانم هنوز عطاران را دوست داشته باشم
    • رضا.ب IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
      8 34
      حقیقتا فیلم ضعیفی بود. چه از نظر کشش داستانی، چه از لحاظ ساخت، بسیار بی کشش و کم مایه بود. اگر بازی خاص عبدی و شوخی های نیمه مبتذل و البته خنده دار شخصیت عطاران را از فیلم میگرفتی، بعید میدانم کسی حتی یک بار هم به این فیم میخندید. عطاران بسیار بااستعداد است ولی نمی دانم چرا این کارش بسیار ضعیف بود
  • بدون نام IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
    59 2
    دیشب رئیس حوزه هنری که به نظر میتونه (عملا نه قانونا!) حتی به فیلمهای مجوز گرفته هم اجازه پخش نده! کلا به قانون اعتقاد نداشت و معتقد بود هرفیلمی به تشخیص ایشون فیلم مناسبی نباشه نباید پخش بشه! از نظر ایشون هیچ فیلمی نباید به معضلات جامعه بپردازه چون بالاخره توش سیاه نمایی داره! و چیزهای بد! رو نشون میده!!! و ... دیشب بعد ساعت12شوکه شده بودم که اینا چی میگن!؟!؟!
  • پارسا IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
    29 1
    نکته ای راجع به برنامه هفت جدید! اولا ماشالا یه سری به سایتشون نمیزنن و انگار سایتی ندارن... دوما آخه عزیزان نظرسنجی رو باید به همه جایزه داد.چه معنی داره اونایی که به گزینه بیشتر رای بدن جایزه میگیرن.مگر سوال هست که یه جواب درست داشته باشه ،نظرسنجی هستا!! اونوقت از فردا دیگه کسی به گزینه ی موردعلاقش رای نمیده و فقط به گزینه ی با رای بیشتر رای میدهد. امیدوارم این قضیه تو برنامه ی بعد اصلاح بشه.
  • بدون نام IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
    17 5
    بنده خدا گبرلو این کاره نیس.
  • بدون نام IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
    19 3
    زمانی سینمای کشور پیشرفت میکنه که همه بتونن نظراتشون را بگن و حتی اگه موضع گیری یه برنامه مثل هفت (هرچند هفت آقای جیرانی هم محتاط بود و ملو)خلاف نظر افراد باشه باید انتقاد پذیر باشن و سعی در اصلاح نه اینکه برنامه را منحل کنن کی دیگه این برنامه جدید 7 را میبینه؟
  • امیر IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
    14 1
    ایول به رضا عطاران