روز سه‌شنبه بیستم تیر ماه هم چند نفر دیگر از کاربران خبرآنلاین مشکلاتشان را با ما در میان گذاشتند که به این شرح است:

بهمن نوشت: خواهش میکنم از مسوولان بخواهید تکلیف درس دفاع مقدس رو برای کسانی که شهریور فارغ التحصیل میشوند روشن کنند. من دانشجوی پیام نور هستم و باید یک درس رو تک درس بزنم تا بتونم تا شهریور فارغ التحصیل بشم. با این درس دفاع مقدسی که گذاشتن من نمیتونم فارغ التحصیل بشم، باید ترم مهر بردارم چون ترم تابستانم دروس معارف رو لااقل ارائه ندادن. اما باید اول مهر برم ارشد چون رتبه من خوب شده و روزانه قبول میشم. یعنی من به خاطر 2 واحد عمومی نمیتونم برم ارشد و یک سال از زندگیم عقب میافتم؟ خواهش میکنم به فکر کسی امثال منم باشید.

کمال حاج حیدری نوشته: یکی از بزرگترین مشکلات مردم یک شهر 300 هزار نفری یک خیابان است! خیابان آزادگان که متعلق به دانشگاه صنعتی اصفهان بوده و سالانه جان چند انسان را میگیرد. لطفا به این چند خط توجه کنید: در شش ماهه دوم سال گذشته 17 تصادف با 85 مصدوم و 8 قربانی و در سه ماه اول امسال 7 تصادف ویژه با 37 نفر مصدوم و 3 قربانی در بلوار آزادگان داشته ایم. و نکته جالب این خیابان نداشتن جدول میان این خیابان است که باعث میشود ماشین ها طی یک بی احتیاطی به لاین مخالف بروند و باعث یک حادثه مرگبار شوند و مسئولین بعد از چند سال یک گاردیل ساده نکشیده‌اند!!!

حامد نصیری اشاره کرده: منطقه پشته جزایری واقع در لرستان -خرم آباد- بیش از هزار نفر جمعیت دارد. این منطقه جزو محدوده شهر نیست و آب آن آلوده بوده و از یک منبع آب قدیمی تامین میشود، فاضلاب ندارد، جدول کشی ندارد، آسفالت و تلفن هم ندارد. آب الوده باعث به وجود امدن بیماری های مختلف میشود و به علت نداشتن فاضلاب منطقه در وضع بسیار آلوده ای قرار گرفته به طوری که انواع حیوانات و حشرات در کوچه ها جمع میشوند و کوچه ها هر کدام به باتلاق فاضلاب تبدیل شده اند. در زمستان هم به علت خاکی بودن کل منطقه به هیچ وجه امکان عبور و مرور اتومبیل نیست و تمام منطقه تا پایان فصل زمستان و بهار به وضعیتی تبدیل میشود که عبور و مرور مردم به سختی انجام میشود. این در حالی است که فاصله این منطقه با محدوده شهری1دقیقه ومرکزشهر5دقیقه است!

فردی با نام «پدر» نوشته: پسر من امسال به کلاس ششم ابتدایی میرود و دچار استیصال شده‌ایم و مدرسه نیز هیچ جوابی به ما نمیدهد. آیا بهتر نبود اجرای این طرح از بچه هایی که امسال اول بودند شروع میشد که هم معلم ها بهتر آموزش ببینند هم دانش آموزان ششم قربانی تصمیمهای شبانه نشوند چون سال سرنوشت سازی برای بچه هاست؟

کاووس هم نوشته: مدتی است پدر خانم من سرطان مغز استخوان گرفته و متاسفانه با اینکه 30 سال حق بیمه داده و بیمه تکمیلی داره هیچ کمکی تو هزینه داروهاش نمیشه. هر نسخه‌ش حدود 10 میلیون تومن میشه، اسم داروی اصلیش ولکید است که هر امپولش 2250000 تومنه، به هر کجا که مراجعه کردیم از جمله وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی و دفتر ریاست جمهوری تا الان که هیچ نتیجه ای نگرفتیم. کسی که پول نداره باید بمیره؟ این انصافه؟ تو دو ماه حدودا 50 میلیون خرج کردیم. واقعا چکار میشه کرد برای از این به بعد؟ کمیته امداد یک میلیون وام میده ضامن هم میخواد.

محمود حسینی نوشته: مدتی بود که با یک طرفه شدن خیابان متروی صادقیه و انتقال بار ترافیکی شمال به جنوب این خیابان به کوچه یاس شرقی مشکلات بسیاری برای اهالی این کوچه ایجاد شده بود که اینک با مسدود شدن خیابان مجاور مترو (خیابان رُز) عملا" کوچه یاس شرقی تبدیل به اتوبان یاس گردیده که قطعا" با بازگشایی مدارس و افزایش تردد در این کوچه مشکلات آن نیز به مراتب افزایش خواهد داشت. آیا هزینه کاهش بار ترافیکی خیابان اصلی که به لحاظ پهنا برای همین منظور طراحی شده را باید یک کوچه فرعی متحمل شود؟ آیا شیوه مواجهه منطقی با مشکل و حل آن، پنهان نمودن و جابجایی آن به محل دیگری است؟

کاربری که نامش را ننوشته هم اشاره کرده: افزایش حقوق سال 91 بازنشستگان تامین اجتماعی چرا اجرا و پرداخت نمیشود؟ نه 100 هزار تومان وعده آقای مرتضوی پرداخت شد در تیر ماه و نه افزایش درصد سالیانه! کم کم داریم وارد ماه پنجم سال میشویم. لطفاً از مسئولین تامین اجتماعی پیگیری بفرمایید.

سیروس رضایی نوشته: این برای بار دوم هست که مشکل مردم شهرستان داراب واقع در استان فارس رو مینویسم، چون بار اولی که نوشتم پیگیری از طرف شما ندیدم. مشکل ما بیمارستان شهرمونه که کادر پزشکی و پرستاری خوبی نداره. لطفا پیگیری کنید.

خواننده دیگری هم نوشته: بنده در طرح پیش فروش تندر 90 پارس خودرو اردیبهشت شرکت کردم. در این طرح سود مشارکت 20 و سود انصراف 17 درصد بود. بعد از مدتی به دلیل مشکل شخصی درخواست انصراف دادم. هنگام انصراف، نمایندگی این شرکت برخلاف تبلیغاتشان، اعلام کردند فقط 6 درصد سود می دهند. الان هم حدود یک ماه و نیم از درخواست انصراف بنده می گذرد و هنوز پول بنده را پس نداده و به بهانه اینکه از تهران باید بیاید، امروز و فردا می کنند. شما تصور کنید که 9 میلیون پول بنده را نگه داشته و به بنده پس نمی دهند. در ضمن، امثال من وضع مالی خوبی ندارند و زیاد هم هستند. چرا شرکت‌های خودروسازی هر طور دوست دارند با مشتریان رفتار می‌کنند؟ حداقل قانونی رفتار نمی کنند انصاف داشته باشند. واقعا هیچ کس هم جواب نمی دهد و اعتراض امثال من هیچ است.

احسان پرسیده: چرا از ورود موتورسیکلت‌ها به تونل توحید ممانعت نمیشود و آنها را جریمه نمیکنند؟

میلاد هم اشاره کرده: قرار بود اتوبان تبریز _شهر جدید سهند تا پایان سال 90 تکمیل شود ولی این امر محقق نشده است و چون مسکن مهر تبریز در شهر جدید سهند واقع شده است رفت و آمد روزانه ما با مشکل مواجه شده است. خواهش میکنم به گوش مسئولان برسانید.

45234
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 227161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زهرا IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    1 0
    نزدیک یک سال است که ازتعاونی مرزپرگهر که طرف حساب وزارت تعاون و تعاونی استان تهران بوده و از نظر آنها معتبر بود خودرو تندر 90 ثبت نام کرده ام.در حال حاظر پس از یک سال نه تنها خودرویی نگرفته ام پولم را هم پس نمی دهند. به تازگی که دیگر جواب تلفن را هم نمی دهند. من مانده ام با گرفتن 8 میلیون تومان پولی که یک سال است دست انها خوابیده که اگر هر کاری با ان کرده بودم بیشتر شده بود. لطفا صدای ما را به مسوولان برسانید. البته این نه فقط من که همه مشتریان اینطور هستند
  • بدون نام IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    6 0
    چرا شرکت‌های خودروسازی هر طور دوست دارند با مشتریان رفتار می‌کنند؟ چون در کشور سرمایه داری ، همیشه حق با سرمایه دار است ...
    • بدون نام IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
      1 0
      تا وقتی تو بازار خودرو رقابت وجود نداشته باشه و ورود خودرو خارجی ازاد نشه و این خودوسازهای گردن کلفت و بی مسئولیت و فرغون ساز ما از جانب یک رقیب سرشناس احساس خطر نکنند اش همین اش هست و کاسه هم همین کاسه!!وقتی بازار انحصارا دست خودشونه و میدونند هر بلایی هم که سر مشتری بیارند مشتری هیچ چاره ای جز خرید خودرو از اونها نداره وضع به همین منوال خواهد بود...به امید روزی که مدیریت در این مملکت به افراد لایق و کاردان سپرده بشه تا از منابع نامحدود این کشور برای ابادانیش استفاده بشه نه برای پرکردن جیب یک عده افراد خاص که خودرو سازها هم یک دسته از اونها هستند...