واحد مرکزی خبر نوشت:

ماموران امنیتی آمریکا در نخستین عملیات سراسری مبارزه با مواد مخدر، با بازداشت نود قاچاقچی پنج میلیون بسته مواد مخدر ترکیبی کشف و ضبط کردند.
مقامات اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا افزوند، عملیات مشترک ماموران پلیس در بیش از یکصد شهر این کشور سبب شد چهل میلیون و هشتصد هزار بسته مواد مخدر ترکیبی حشیش و بیش از سی و شش میلیون دلار پول نقد بدست آورند.
به گزارش خبرگزاری رویترز، در پی عملیات مشترک پنج آژانس امنیتی آمریکا در سراسر این کشور به گفته مقامات مربوطه کلیه تجهیزات و آزمایشگاههای غیر قانونی مواد مخدر نابود شد.
میشل لئونهارت، از مقامات اداره مبارزه با مواد مخدر گفت:« با همکاری نیروهای فدرال، دولتی و محلی و با استفاده از ابزارصنعتی، قانونی و تحقیقاتی که در اختیار داریم باید به عملیات خود جهت مقابله با ساخت و توزیع اینگونه مواد ادامه دهیم.»
مواد مخدر ترکیبی موسوم به « نمک حمام» یا « خوراک گیاهان» امروزه نسبت به مواد مخدر سنتی تر از جمله، کوکائین، ال.اس.دی ، ام.دی.ام.ای و قرص های روان گردان رشد بیشتری پیدا کرده است. به گفته تحلیل گران امور اجتماعی ، مصرف نمک حمام ریشه بسیاری از بدرفتاری ها و خشونت در بین جوانان آمریکاست.
301282

کد خبر 230990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =