بر اساس بررسی یک سرویس کمک به کاربران ابزارهای تکنولوژیک جدید، مردان و زنان در برخورد با مشکلات مربوط به فن‌آوری متفاوت هستند.

 خبرگزاری ایسنا نوشت:

 مسوولان این سرویس تلفنی که در بریتانیا مستقر است و Gadget Helpline نام دارد دریافته اند 64 درصد از مشتریان مرد و 24 درصد از مشتریان زن آن پیش از تماس گرفتن با کارشناسان این سرویس دفترچه راهنمای دستگاهی را که با آن دچار مشکل شده اند، مطالعه نکرده اند.

 مشکل 12 درصد مردان و 7 درصد زنانی که با دستگاه ها مشکل داشتند این بود که دستگاه را روشن نکرده بودند یا سیم های آن را وصل نکرده بودند. این موسسه تحقیق خود را بر اساس 75 هزار تماس تلفنی که بین روز های 25 سپتامبر تا 23 اکتبر 2009 دریافت کرده بود تنظیم کرده است.

 این سرویس تلفنی در بریتانیا 120 هزار مشترک دارد که اکثر آنها بالای 35 سال سن دارند. میانگین سن کارمندان این سرویس تلفنی 21 سال است.  بر اساس این تحقیق، زنان 32 درصد بیشتر از مردان به تماس تلفنی برای گرفتن کمک ادامه دادند اما 66 درصد کارمندان این سرویس صحبت کردن با مشتریان زن را به صحبت با مشتریان مرد ترجیح دادند.

همچنین نتایج این تحقیق نشان می دهد که احتمال اینکه یک مشتری برای حل مشکلی که به نظر او در تماس اول حل شده دوباره تماس بگیرد، در مردان دو برابر زنان است. اما از سوی دیگر نتایج این پژوهش نشان می دهد که زنان اطمینان کمتری به صحت دستگاه تازه خریده خود دارند: در 17 درصد موارد زنان تماس می گیرند تا دریابند که آیا از دستگاه سالم خود درست استفاده می کنند یا نه اما در مردان این رقم 9 درصد است. 

کد خبر 23731

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =