نویسنده رمان «طناب کشی» معتقد است برخی موانع در سامانه سام وجود دارد که در صورت برطرف شدن، این طرح بدون نقص و بسیار مفید خواهد بود.

مجید قیصری، نویسنده از آشنایی با طرح سامانه ارسال محصولات فرهنگی «سام» خبر داد و به خبرآنلاین گفت: اگر برخی موانع این طرح برطرف شود، طرح بسیار خوبی است چرا که خود من هم از این طرح استفاده کرده و سفارش خرید داده‌ام. وی با اشاره به تاخیر در برخی ارسال‌ها ادامه داد: نمی دانم رابطه این طرح با ناشران چگونه است اما یک سری از کارهایی که می خواستم نتوانستند برایم تهیه کنند اما اگر این موانع برطرف شود طرح بسیار خوبی است و آن را به چند نفر دیگر هم معرفی کردم.


نویسنده رمان «طناب کشی» و «دیگر اسمت را عوض نکن» افزود: به نظر می رسد بعضی از کتاب ها را نمی توانند تهیه کنند، شاید به دلیل اینکه تجدید چاپ نشده و در بازار نشر موجود نیست که اگر این مشکل برطرف شود، طرح خوبی است خصوصا در تهران با توجه به کمبود وقت و مشکلات ترافیکی و سختی دسترسی به بازار کتاب.


سامانه اشتراک محصولات فرهنگی «سام» که کتاب‌ها را به بهای پشت جلد به دست علاقه‌مندان می‌رساند، به تازگی متعهد شده برای قدردانی از نویسندگان و مترجمان 7 درصد بهای پشت جلد کتاب‌ها را به حساب آن‌ها منظور کند.

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب ها کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند(در صورت موجود بودن در بازار). سایر هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 237393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =