سامسونگ اولین دستگاه مبتنی بر ویندوز 8 را با نام تجاری ATIV و بدون هیچ گونه اطلاعاتی درباره نحوه فروش و قیمت گذاری ، معرفی کرد.

سامسونگ درهمایش AIF برلین که روز گذشته برگزار شد، از روی دستگاهی که برای اولین بار به صورت رسمی ویندوز فون 8 را به عرضه عموم می گذارد پرده برداشت.
مایکروسافت هم در وبلاگ ویندوزفون، درباره این دستگاه جدید نوشته است. این دستگاه ATIV S نامیده می شود،اما این کمپانی هم درباره نحوه فروش و قیمت آن هیچ اطلاعاتی نداده.بن رادولف که به پسر ویندوز فونی معروف است در این پست نوشته: ATIV S اولین دستگاه از صف طولانی سخت افزار هایی است که با ویندوز فون 8 عرضه خواهند شد. بر اساس پست مایکروسافت،این دستگاه صفحه نمایش HD 4.8 اینچی Super AMOLED دارد که از Corning Gorilla Glass 2 ساخته شده است.
سایر مشخصات ATIV S عبارت است از:
پردازنده Ghz 1.5 دو هسته ای
1G رم داخلی(onboard)
دوربین پشتی MP 8 با فوکوس خودکار و دوربین جلویی MP 1.9
با دو مدل حافظه GB 16 و GB 32 ( که هر دو مدل دارای اسلات های میکروSD برای توسعه حافظه هستند)
باتری mAh 2300
 هفته آینده، پنجم سپتامبر،قرار است نوکیا اولین لومیای مبتنی بر ویندوز 8 را معرفی کند. مسئولان مایکروسافت، به صورت عمومی اعلام نکرده اند که سیستم عامل ویندوز فون 8 چه زمانی برای تولید کنندگان عرضه خواهد شد، اما منابع دیگر گفته اند این اتفاق در سپتامبر روی خواهد داد. انتظار می رود که اکثر سخت افزار های مبتنی بر ویندوز فون 8 اواخر اکتبر و اوایل نوامبر عرضه شوند. مایکروسافت اواخر ژوئن ،اطلاعات اولیه ای درباره ویندوز فون 8 منتشر کرد. این سیستم عامل اکثر ویژگی های اصلی ویندوز را در قلب خود دارد و علاوه بر آن قابلیت های تجاری جدید زیادی را به نمایش می گذارد که تا کنون در هیچ یک از ویندوز فون های قبلی دیده نشده است.
منبع: ZDnet
 
56401
 
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 239541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۰
    14 2
    مایکروسافت مرا به یاد قهرمانی میندازد که مدتی از میادین دور بوده و حالا با قدرتی مضاعف بازگشته تا حریفان را یکی پس از دیگری به چالش بکشد ... فکر می‌کنم در سال آینده تحولی بزرگی در رتبه‌ی فروش و ارزش سهام و محبوبیت شرکت‌های IT خواهیم داشت ...