۰ نفر
۳۰ دی ۱۳۸۷ - ۱۰:۲۶

یک عضو کمیسیون مجلس اصولگرا به خبرآنلاین گفت که در صورت تاخیر دولت در ارایه لایحه بودجه، مجلس جور دولت نهم را می کشد.

گروه اقتصاد: یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در واکنش به تاخیر دولت در ارائه بودجه 88 گفت:هر چقدر دولت در ارائه بودجه تاخیر کند،زمان لازم از مجلس برای بررسی دقیق بودجه گرفته خواهد شد و در عمل مجلس جور دولت را خواهد کشید.

سید کاظم دلخوش اباتری درگفت و گو با "خبرآنلاین" با اعلام این خبر که تبصره ها در بودجه 88 از سوی دولت حذف شده است گفت:تفاوتی که بودجه امسال با سال های دیگر دارد اینست که بخش اعظمی از تبصره های بودجه به طور کلی حذف شده است و همین امر سبب شده است تا دولت تاخیر در ارائه بودجه را طبیعی فرض کند.

این نماینده اصولگرای مجلس هشتم یکی از مهمترین آفت های تاخیر در ارئه بودجه را،سخت تر شدن کار کمیسیون های تخصصی و کمیسیون تلفیق مجلس دانست و تصریح کرد:اگر بودجه سال 88 کل کشور تا 6 بهمن به مجلس آید،نمایندگان در سه شیفت کاری به بررسی بودجه می پردازند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پاسخ به این سوال که با توجه به کمبود زمان برای بررسی بودجه و همزمانی بررسی آن با لایحه هدفمند کردن یارانه ها،آیا تغییری در شیوه بررسی بودجه اعمال خواهد شد،گفت:به نظر نمی رسد نمایندگان به توافقی برای تغییر شیوه بررسی بودجه برسند و به همان شیوه سالهای قبل بودجه در صحن علنی مجلس بررسی خواهد شد.

به گزارش "خبرآنلاین"،یک عضو هیات رئیسه مجلس نیز با بیان اینکه لایحه بودجه ششم بهمن به مجلس ارائه می‌شود، گفته است: بررسی لایحه بودجه در مجلس 2 ماه طول خواهد کشید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 2429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =