۰ نفر
۲۹ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۰

توران ولی مراد در مطلب تازه خود به موضوع روز ملی دختران پرداخته است.

نویسنده، مطلب خود را با این انتقاد شروع می کند که برای جوانان و نوجوانان فقط محدودیت ایجاد می کنیم و فقط به آنها می گوییم که چه کارهای زیادی را انجام ندهند اما دریغ از یک کار مثبت و یک حرف و طرح تشویقی.
خانم ولی مراد در نوشته خود آورده است: «در روز ملی دختران، کجاست آن طرح ها و برنامه هایی که دختران را سر شوق آورد؟ قدرت و قوت و اعتماد به نفس بخشد؟ فرصت ها را در اختیارشان گذارد. از دختر بودنشان شادشان کند و به وجود خود راضی شان؟ کو آن طرح ها و برنامه هایی که سنگ ها را از سر راه رشد و شکوفایی و تعالی دختران بردارد و راه ها را بگشاید؟ کو آن طرح ها و برنامه هایی که بر عزت دختران بیفزاید و کاری کند که به دختر بودن خود ببالند و آن ها را بر عرش نشاند در حالی که پایشان بر فرش است؟»
نویسنده به انتقاد از مسئولین مربوطه می پردازد که فقط سخنرانی می کنند و از حیطه کاری که خودشان موظف به انجامش هستند انتقاد هم می کنند - نه از خودشان از آن حیطه کاری-.
خانم ولی مراد معتقد است کارشناسان و محققان و دلسوزان از یک طرف و مشاهدات و آمار و تجربه از طرف دیگر، دیگر به چه زبانی بگویند که دختران و جوانان با مشکلات هویتی روبرو هستند؟ جوانان می خواهند خودشان را بشناسند ولی کو دست یاری؟
برای خواندن متن کامل این مطلب، لطفا اینجا را کلیک کنید.
/30462

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 244191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =