جواد شمقدری با صدور پیامی ضمن تبریک به اعضای هیأت انتخاب نماینده سینمای ایران در اسکار ۲۰۱۳ و دست‌اندرکاران فیلم «یه حبه قند» ، خواستار تحریم اسکار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی،  متن پیام رئیس سازمان سینمایی بدین شرح است : 
 
 «بنام خداوندی که رسولان الهی را بر می‌گزیند

 اعضای محترم هیأت انتخاب نماینده سینمای ایران در اسکار 2013 کارگردان و تهیه‌کننده فیلم برگزیده:
 
ضمن سپاس از تلاش برگزاری و جلسات کار‌شناسی هیأت انتخاب نماینده سینمای ایران در اسکار سال 2013 و عرض تبریک به فیلمساز موفق سینمای ایران آقای سید رضا می‌رکریمی که فیلم سینمایی «یه حبه قند» توانست نظر این هیأت کار‌شناسی سینمایی را برای حضور در اسکار 2013 جلب نماید.
 

پیشنهاد می‌نمایم تا زمانی که دست‌اندرکاران آکادمی اسکار نسبت به سازندگان فیلم موهن به ساحت قدسی و ملکوتی پیامبر عظیم الشأن و پیامبر آخر الزمان حضرت محمد صلی اله علی و آله و سلم، واکشنی در خور شأن نشان نداده‌اند به عنوان همدلی و همراهی با قلوب مجروح و زخم دیده یک ونیم میلیارد مسلمانان جهان و بلکه هفت و نیم میلیارد آزادگان جهان از مشارکت سینمای ایران در این رویداد سینمایی امتناع شود. بدیهی است تحریم اسکار 2013 تا زمانی است که این آکادمی نسبت به این فیلم موهن واکنش مناسبی انجام دهد و خود را از سازندگان آن مبرا سازد.» 
 
57247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 245621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    17 0
    باز هم خود تحریمی
  • بدون نام IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    17 0
    اسکار خیلی نیازمند سینمای ایران است؟ این ما هستیم که از طریق اسکار باید سینمای خود را به جهان معرفی کنیم!!!
  • صفا IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    18 0
    خوششحالین واقعا... مشکلات همه حل شدن الان فقط مونده تحریمِ اسکار نه؟!!! اومدیم و اسکارم تحریم کردیم! به کجای کی برمیخوره آخه!؟!؟ میخواین مردم گوگل رو تحریم کنن خودتون فیلترش میکنین!! اینم از اسکارتون! بنازم به این نبوغ واقعا...
  • بدون نام IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    14 0
    آخه اون فیلم چه ربطی به اسکار داره ؟. چرا هی عوضی میگیرین؟..حکایت یوتیوب هست و به جاش جی میل بسته شده...
  • بدون نام IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    13 0
    منو یاد قصه گنجشک و درخت چنار می اندازه
  • بدون نام US ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    13 0
    گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری.
  • m IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    13 0
    این کار فقط ما و سینمای ما رو بیشتر منزوی می کنه . بهتره به جای این کار یک فیلم از سیره و اخلاق پیامبر ساهته بشه و برای اسکار 2014 ارسال بشه .
  • بدون نام IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    16 0
    فیلم موهنی که ساخته شده نه به لحاظ سازنده و نه به لحاظ نوع ساخت و انتشار آن ارزشی چندانی ندارد و در ردیف چرندیاتی است که هر نادانی میتواند بصورت غیر حرفه ای اراجیف مشابه را سرهم و از طریق اینترنت منتشر کند. موضع گیری آکادمی اسکار صرفا موجب مطرح شدن این کاردستی هجو بنام فیلم و سازنده ناقص العقل آن بعنوان فیلمساز میشود.این گونه مضع گیری ها صرفا موجب میشود که این چرندیات بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و افراد بیشتری برای دیدن آن تلاش کنند بعبارت دیگر موجب اشاعه آن میگردد.
  • پریا IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    17 0
    بچه ها سریال برره یادتونه در اعتراض به هر چیزی میزدن خونه و زندگی خودشون رو درب و داغون میکردن ؟ یادتونه ؟ خب پس یادتونه دیگه ...