۰ نفر
۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۲

مهر نوشت:

یکی از مقامات وزارت امور خارجه ترکیه از درخواست رسمی این کشور از همپیمانان خود در ناتو به ویژه آمریکا برای استقرار موشکهای پاتریوت در مرز با سوریه، خبر داد.

به گزارش آسوشیتدپرس، بر اساس اظهارات این مقام ترک، آنکارا و متحدانش مذاکراتی درباره امکان استفاده از موشکهای پاتریوت در مرز با سوریه، انجام داده اند.

به گفته این مقام وزارت امور خارجه ترکیه، استقرار موشکهای پاتریوت در مرز با سوریه با هدف حفاظت از منطقه ای خاص مورد بررسی قرار گرفته و استفاده از این موشکها به عنوان یکی از سناریوهای موجود برای وارد کردن فشار بر دولت بشار اسد مطرح است.

26151

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 256525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا.ع IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
    57 11
    موافقم ، ترکیه وناتو حق دارن . به این عربها نمیشه اعتماد کرد عزیز دل برادر!
    • بهمن IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
      11 16
      با اینکه حرف و حدیث هایی در مورد نگاه "عرب و عجم" اعراب در صدر اسلام(بعد از پیامبر) وجود داره اما حرف زدن ما ایرانیهای امروزی به سبک اون دوران بسیار زشت تر به نظر میاد. این نوع برخورد نه تنها نژادپرستانه است بلکه غلط هم هست. الان مشخصه که اکثریت اعراب مخالف بشار اسد هستند و این طعنه شما دوست عزیز هم غلط از آب در میاد! حالا بگذریم از اینکه اگر بحث رو بخوایم علیه ترک ها انجام بدیم چه ها که بار این قوم با اصالت نمی کنیم!
  • بدون نام IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
    14 26
    كم کم داره جنگ ناتو و سوریه جدی میشه و این باعث افزایش قیمت دلار در ایران خواهد شد!
  • علی IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
    20 2
    جناب آقای بهمن عزیز دو ساعت برامون داری موعظه می کنی که اینجور حرفا نژادپرستیه ولی جمله آخرت یه اصطلاح بی ادبانه در مورد یه قومیت دیگه بوده.ازتون خواهش میکنم یا شعار ندید یا خودتون اول از همه رعایت کنید.از این گذشته ترکیه و ملت ترک با توجه به عدم برخورداری از منابع طبیعی پیشرفت و اثر گذاریشون در منطقه بر هیچکس پوشیده نیست ما بهتره سرمون به مشکلات و مصائبی باشه که خودمون با دستای خودمون به وجود آوردیم و سعی نکنیم برای دیگران خط و نشون بکشیم یا از موضع قدرت دربیایم.