مایکروسافت هیچ وقت در صنعت کامپیوتر ساکن و راکد باقی نمانده است و هنوز چند روز از عرضه ویندوز 8 نگذشته که لیست مشاغل قابل جذب در وب سایت این کمپانی خبر از فراخوان نیروی کار برای توسعه پلتفرم تلویزیونی ابری جدید می دهد .

این موقعیت های شغلی مربوط به بخش سرگرمی های تعاملی مایکروسافت می شود ، بنابراین اگر سرویس ابری جدیدی طراحی شود مسلما در آینده روی ایکس باکس هم دیده خواهد شد.
این فراخوان شغلی مربوط به مهندسین با تجربه ای است که مسلط به HTML5، CSS3، JavaScript و jQuery باشند. به علاوه از آنجاییکه اولویت با کسانی خواهد بود که در زمینه طراحی iOS، اندوریید، ویندوز 8 و ویندوز RT تجربه داشته باشند به نظر می رسد که این کمپانی هر دو گزینه موبایل و مرورگر را مدنظر دارد.
اگر مایکروسافت در انجام این پروژه موفق شود اولین کمپانی خواهد بود که توانسته دستگاهی با سرویس تلویزیونی ابری ارائه دهد. این کمپانی با همکاری Comcast در ماه آگوست اپلیکیشن  NBC News را برای ایکس باکس ارائه داد  و با این کار اولین گام را برای معرفی خود به عنوان رهبر کسب و کارهای مربوط به سرگرمی برداشت.
به هر حال انگیزه مایکروسافت هرچه باشد، این پروژه نشانه دیگری است از اینکه در عرصه تحولات سریع تکنولوژیکی، این کمپانی به شدت مشتاق است خود را به عنوان یک بازیگر کلیدی مطرح کند. ایکس باکس 720 قرار است در سال 2014 عرضه شود و مایکروسافت برای اضافه کردن امکان جدیدی به محصول خود به قدر کافی زمان در اختیار خواهد داشت.
منبع:Digitaltrends
56401
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 256566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
    3 1
    مایکروسافت پویایی عجیبی پیدا کرده که در نهایت این کمپانی رو بار از جای گاه دوم بار دیگر به صدر جدول شرکت‌های عظیم کامپیوتری خواهد برد ... با سقوط 100 میلیارد دلاری ارزش شرکت اپل و سعود 50 میلیارد دلاری مایکروسافت در یک ماه اخیر این روند اتفاق خیلی دور از دسترس به نظر نمی‌رسد ...
  • سعید IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
    1 3
    باز هم مایکروسافت کپی بردار !!! قبلاً چنین چیزی در اوبونتو انجام شده، حالا مایکروسافت کپی برداری کرده.
  • سعید IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
    0 0
    مایکروسافت روی سیستم عامل جدید کار میکنه !!! http://www.zdnet.com/microsofts-midori-operating-system-skunkworks-project-soldiers-on-7000007110/
  • شهاب IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    0 0
    مایکروسافت همیشه ایده ها رو جمع آوری میکنه و اون ها رو به نهایت درجه پیشرفت میرسونه. این دزدی نیست. این خلاقیته. شرکت هایی که ادعا میکنن مایکروسافت دست آورداشونو به یغما برده چرا خودشون روش کار نکردن. به خاطر این که توانشو نداشتن. چه از لحاظ فکری و چه از لحاظ مالی. علم و تکنیک همیشه دو بال داره برای پیشرفت. فکر و پول. هر کدوم از این دو بال رو که ازش بگیری در بهترین حالت درجا میزنه.