به اعتقاد بالمر، مایکروسافت کیفیتی مقرون به صرفه و با اکوسیستمی کنترل شده ارائه می دهد و بین دو جهان آندرویدی و اپلی ، محصولات مایکروسافت بهترین انتخاب اند!

بالمر در محاصبه ای با رید هافمن، بنیانگذار LinkedIn در کنفرانس خبری باشگاه چرچیل ارزیابی خود را درباره  رقبای مایکروسافت در فضای موبایلی ارائه کرد. وی با اشاره معضلات عدم سازگاری و بدافزار ها ؛گفت : اکوسیستم آندرویدی اندکی وحشی است و این مسئله به خاطر وجود تنوع زیاد در نسخه های آندروید روی دستگاه های آمازون، سامسونگ، گوگل و ...پیش آمده است.
وی افزود: در مقابل ، سیستم اپل به شدت کنترل شده و گران قیمت است. بالمر به قیمت 1000 دلاری آیفون در روسیه اشاره کرد و گفت اگر بخواهید گوشی با این کیفیت اما نه با این قیمت و نه با چنین اکوسیستم کنترل شده ای داشته باشید ، مایکروسافت بهترین راه میانه است.
مدیرعامل مایکروسافت ادامه داد: ما خریدارانی داریم که اکثرا به دنبال جایگزین و راه میانه هستند  و مایکروسافت این فرصت استراتژیک را در اختیار آنها گذاشته است. محصولات ما عالی هستند. ویندوز 8، شخصی ترین سیستم عامل اسمارت فونی است که تا کنون تجربه کرده اید و هنگامی که گوشی خود را روشن کنید تصویری را خواهید دید که برایتان مهم بوده و خودتان ان را چیده اید!
البته بالمر اذعان کرد بازی همچنان ادامه داد و اگر کسی فکر کند عرصه نوآوری برای این دستگاه جیبی کوچک به پایان رسیده ، اشتباه بزرگی مرتکب شده است. بر اساس آمار گارتنر، سیستم عامل ویندوز فون مایکروسافت ، از تمام  اسمارت فون هایی که در سه ماهه سوم سال 2012 در سراسر جهان به فروش  رفته اند ،تنها موفق به تسخیر 2.4 درصد سهم بازار شده است . بالمر پس از بیان این آمار گفت : انتظار هم نداشتیم ، ویندوز فون در بدو ورودش تمام بازار را به تسخیر خود درآورد. هدف اولیه ما 10 درصد اسمارت فون های بازار سپس 15 درصد و کمی بعد 20 درصد است. ما به هیچ عنوان انتظار نداشتیم یک شبه تمام سهم 60 درصدی را از آن خود کنیم!
منبع: Cnet
56401
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 258014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • meme IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
    7 1
    ("من قصد نابود سازی آندروید را دارم چون یک محصول دزدی است. من به یک جنگ تمام عیار با آندروید خواهم رفت."استیو جابز http://www.zdnet.com/blog/btl/steve-jobs-android-a-stolen-product/61504) با نظر آقای بالمر درباره سرکش بودن اندروید موافقم اما به نظرم نوشتن این سیستم عامل فوق العاده قوی برای تحول ابزارها خیلی واجب بود...کاربران حرفه ای فقط می تونن از امکانات بالای ابزارهای اندرویدی به خوبی بهره ببرند.
  • کاربر 8 IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
    7 6
    متاسفانه وقتی نواوری در عمل بمیرد نواوری در حرف زدن شکوفا می شود متاسفانه مایکروسافت با ارائه ویندوز 8 و 7 نشان داد که دیگر صلاحیت این را ندارد که تنها غول تولید سیستم عامل باشد کاری که ویندوز 8 و 7 انجام می دهند تنها اضافه کردن جلوه های زیبایی به ویندوز ایکس پی است همین الان هم اگر روی جلد نرم افزار های بزرگ را ببینید کماکان نام ویندوز ایکس پی است کسانی هم که سیستمشان را ارتقا داده اند تنها بنا به عادت این کار را کرده اند مخصوصا ویندوز 8 نه تنها کوچکترین نواوری را ندارد بلکه کاملا کاربر را گیج می کند در مقابل اندروید با وفاداری به استاندارد ها کاملا یک سیستم عامل سبک است و در عین حال کاملا قوی عمل می کند