در آیین پایانی طرح «بهترین رمان نوجوان امروز از نگاه مخاطب» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نوجوانان بهترین رمان‌ها را معرفی و از نویسندگان آن‌ها تقدیر کردند.

در این مراسم که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شد، «هستی» نوشته فرهاد حسن‌زاده‌، «گردان قاطر‌چی‌ها» نوشته داوود امیریان‌ و «توران تور» نوشته عباس جهانگیریان به عنوان برگزیده معرفی شدند.

فرهاد حسن‌زاد، نویسنده رمان «هستی» با اشاره به اهمیت جایزه‌ای که از سوی نوجوانان دریافت می‌کند، گفت: این جمع مانند دوربین مداربسته‌ای است که ما را نگاه می‌کند و من خوشحال‌ام که خودم را در آرای نوجوانان می‌بینم و سپاسگزارم از دبیر این جشنواره مدیر کانون و خصوصا از دخترها که به کار من بیش‌ترین رأی را دادند. او افزود: من برای 60 کتابم تا کنون 25 جایزه گرفته‌ام و اما این جایزه سالم‌ترین و بهترین جایزه‌ای است که تا کنون گرفته‌ام، زیرا در داوری‌ها - که خودم هم تا کنون به عنوان داور فعالیت کرده‌ام - گاه چیزهایی بی‌ارتباط با کتاب درنظر گرفته می‌شود، اما در داوری نوجوانان فقط کتاب در نظر گرفته شده است.

همچنین عباس جهانگیریان، نویسنده رمان «توران تور» با اشاره به اهمیت این جایزه گفت: من 33 سال است که برای نوجوانان می‌نویسم و به نظر من بهترین جایزه نویسندگان جایزه‌ای است که از سوی مخاطبان می‌گیرند و این جایزه بهترین انرژی برای نویسنده‌ای است که می‌خواهد کار خودش را ادامه دهد.

داوود امیریان، نویسنده رمان «گردان قاطر‌چی‌ها» نیز با اشاره به افتخار به جایزه‌ای که از سوی نوجوانان دریافت کرده است، گفت: من از دریافت این جایزه خوشحال هستم و به آن افتخار می‌کنم. برای کسی که می‌نویسد، بهترین جایزه این است که مخاطب داشته باشد و مخاطبان او را قبول کنند.

این رمان ها محصول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

 ساکنان تهران برای تهیه این آثار و هر محصول فرهنگی دیگری کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را (در صورت موجود بودن در بازار) در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 257255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فاطمه ق. A1 ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    0 0
    کاش کتاباتونوبرای خوانندگان به نمایش بذارید.