۰ نفر
۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۱

اپل و اچ تی سی به جنگ جهانی علیه یکدیگر پایان دادند.

دو شرکت با انتشار بیانیه ای اعلام کردند به جنگ ده ساله خود درباره نقض حق ثبت اختراع پایان می دهند که این به نفع جهان فن اوری و دنیا گجت ها خواهد بود. هر دو همچنین روشن ساختند که آنها قادرخواهند بود تا روی نوآوری محصولات تمرکز کنند.
ورود آی تی سی (Ineternational Trade Commission) به دعوا و تلاش برای توقف فروش One X و Evo 4G LTE در خاطره ها باقی است و تصمیم به پات کردن بازی شاید به نفع اچ تی سی باشد.
بهرحال هر دو اعلام کرده اند هدف از انتشار بیانیه و ختم دعوا این است که می خواهند روی ابداعات آینده خود تمرکز کنند. پیتر چو مدیر اجرایی اچ تی سی ضمن ابزار خوشحالی گفت ما هر دو تصمیم گرفته ایم تا به این دعوا خاتمه داده و روی ابداع و نوآوری تمرکز کنیم. تیم کوک نیز اظهاراتی مشابه را بیان کرد.
سخنگوی اچ تی سی نیز به وال استریت گفته این توافقنامه روی بیزینس شرکت متبوعش تاثیر نامطلوب نخواهد گذاشت. نکته جالب ختم دعوای اپل با اچ تی سی و ادامه دعواهای حقوقی با سامسونگ است که در برخی موارد به نفع اپل (دادگاه امریکا) و در برخی مواقع به نفع سامسونگ (در انگلیس) تمام شده و ما بقی دعوا البته ادامه دارد. جمله جنگ ترموهسته ای اپل با رقبا که از جانب استیو جابز فقید اظهار شد بر سر اپل و تیم کوک سنگینی می کند. اپل غیر مستقیم با رقیب کمتر خطرناک – اچ تی سی – کنار امده تا در جبهه جنگ با سامسونگ و گوگل کم نیاورد. تیم کوک هم نشان داده خیلی تمایل به جنگیدن ندارد.
بهرحال این خبر برای کاربران اپل برنده شدن مستقیم در جبهه جنگ با اچ تی سی را نیز دارد، برنده شدن علیه رقیب نه خیلی جدی اپل!
56502
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 257287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ارش IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    24 1
    ای بابا.مهم اینکه ما هیچ کدومش رو نمی تونیم بخریم دلایلشم بر میگرده به قیمت دلار و کالای لوکس شمردن این موبایلا!!!
  • نوید US ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
    10 3
    این اپل که با همه مشکل داره. فک کنم فردا بره از نوکیا شکایت کنه مبنی بر اینکه طرح گوشی3310 نوکیا ایده ی اپل بوده که نوکیا اونو دزدیده